×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
اداره گاز منطقه ۲ رشت به بیش از ۱۸۰ هزار مشترک خدمت می رساند

به گزارش گیلان پیام، غلامرضا حسین زاده رئیس اداره گاز منطقه ۲ رشت اظهار داشت: این اداره با دارا بودن ۱۸۰ هزار مشترک و بهره گیری از ۱۲۴ پرسنل، دومین اداره بزرگ گاز در استان می باشد.
وی با اشاره توجه ویژه شرکت گاز به برخوردار کردن همه مردم از نعمت گاز طبیعی گفت: علیرغم اتمام عملیات توسعه گاز در این شهرستان، عملیات گازرسانی به حفرات خالی شهرها همچنان ادامه دارد و در همین راستا از ابتدای سال گذشته تاکنون ۲۴ کیلومتر شبکه اجرا شده و بالغ بر ۱۵ هزار مشترک جدید جذب شده است.
حسین زاده بیان کرد: اجرای تکمیلی نصب کابینت جهت علمک های دو پوندی باقی مانده از سنوات گذشته، تکمیل عملیات ساقه بلند کردن شیرهای حوضچه ای و آشکارسازی و روان سازی و اجرای تعمیرات اساسی شیرهای مدفون شده از مهم ترین اقدامات اداره گاز منطقه دو رشت در ۲ سال گذشته می باشد.
رئیس اداره گاز منطقه دو رشت همچنین اجرای ایمن سازی علمکهای رها شده، جمع آوری کنتورهای معیوب و تعویض کنتورهای قدیمی، اجرای برنامه بایگانی الکترونیکی و اسکن پرونده های مشترکین گاز از سنوات گذشته و بروزرسانی با پرونده های جاری در ادامه روند اسکن پرونده اشتراک پذیری و وصول و به هنگام سازی مطالبات معوقه جایگاه های CNG را از دیگر اقدامات مهم آن اداره عنوان نمود.
وی درخصوص خدمات پیمانکاری اداره گاز منطقه دو رشت و روند نظارت بر آنها گفت: در مجموع پیمان های خدماتی و پرسنلی از طریق ستاد و بصورت متمرکز جذب و جهت اجرا، ابلاغ می گردد که شامل پیمان های خدمات کنتور خوانی، گازبانی، پرسنلی، نظافتی، خودروی امداد و امدادگران و همچنین پیمانهای تعمیرات و نگهداری شبکه و انشعابات می باشد.
حسین زاده افزود: علاوه بر کنترل ستاد، نظارت کاملی توسط این اداره بر روند اجرایی و اقدامات صورت گرفته با استفاده از سیستم های الکترونیک انجام می شود و کلیه عملیات مرتبط با پیمان در سیستم کنترل پروژه ثبت و مدیریت می شود.
رئیس اداره گاز منطقه ۲ رشت در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز و نگهداری تاسیسات گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با هماهنگی واحد بازرسی فنی جهت رفع نشتی های احتمالی از شیرآلات و همچنین تعمیرات موردی ایستگاه ها بر اساس گزارش عدم انطباق های واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
وی تعمیرات و نگهداری خطوط تغذیه و شبکه، انشعابات و ایستگاه های تقلیل فشار بر اساس برنامه ریزی روتین، ادامه جمع آوری و ایمن سازی علمک های رها شده با اخذ اطلاعات میدانی کنتورخوانان، گازبانان و بازدیدهای محیطی، جمع آوری کنتورهای معیوب و تعویض کنتورهای قدیمی را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط آن اداره درجهت تجهیز و نگهداری تاسیسات عنوان نمود.
حسین زاده در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه افزایش رضایتمندی مشترکین و مراجعین اظهار داشت: هدف اصلی شرکت گاز ارائه خدمات شایسته به مردم عزیز می باشد و در همین راستا اقدامات مختلفی همچون تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط مشترکین با شرکت گاز از طریق تلفن گویای ۳۴۱۴، سایت و نرم افزار موبایلی صورت گرفته است.
رئیس اداره گاز منطقه ۲ رشت در خاتمه با ضروری برشمردن موضوع آموزش کارکنان درجهت پیشبرد اهداف شرکت گفت:‌ خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده مابین این اداره و واحد آموزش شرکت گاز استان با بررسی عملکرد سالیانه پرسنل، با هدف ارتقاء سطح دانش کارکنان در جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به مشترکین گرامی، نسبت به شناسایی دوره های آموزشی مورد نیاز پرسنل اقدام لازم صورت می پذیرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.