×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مرکز خدمات جامع شهری غازیان انزلی افتتاح شد

 

مرکز خدمات جامع شهری شادروان دکتر رفعتی در بخش غازیان بندر انزلی افتتاح شد.

به گزارش گیلان پیام، در مراسم افتتاح این مرکز، اسماعیل حیدری آزاد- فرماندار بندر انزلی ضمن تقدیر از تلاش مسوولان دانشگاه علوم زشکی گیلان و حمایت های نماینده مردم انزلی، اظهار کرد:  افتتاح این مرکز، دسترسی  مردم بخش غازیان انزلی را برای دریافت خدمات بهداشتی  تسریع  می بخشد.

حسن خسته بند- نماینده مردم انزلی نیز، افتتاح این مرکز را  دستاورد یک کار تیمی عنوان کرد و  افزود:  با همکاری و مشارکت مسوولان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این مرکز علیرغم همه مشکلات اقتصادی، به بهره برداری رسید.

وی  با بیان این مطلب که در سال های اخیر اقدامات خوبی در جهت توسعه مراکز بهداشتی و درمانی بندر انزلی صورت گرفته است، اذعان کرد: احداث مرکز جامع شهری امام علی، راه اندازی مرکز غربالگری سرطان غرب گیلان در بندر انزلی در آینده نزدیک، ارتقای تجهیزات پزشکی و توسعه بخش های بیمارستانی  از دیگر برنامه های در دست اقدام حوزه سلامت گیلان است.

دکتر سیدعارف عابدین نجفی- مدیر شبکه بهداشت و درمان انزلی، با بیان این که بندر انزلی دارای ۳ مرکز بهداشتی درمانی شهری، ۲مرکز شهری روستایی و ۳ مرکز روستایی است، اظهار کرد: طبق ساختار طرح گسترش وزارت بهداشت، در بندر انزلی نیز این طرح  بصورت صددرصد  در حال اجراست.

وی با اشاره به این که ساخت مرکز جامع شهری غازیان از  سال ۹۶ آغاز شد، افزود: در این مرکز  خدماتی نظیر پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه و مشاوره به مردم ارایه می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان انزلی با اشاره به استقرار نظام ارجاع الکترونیک در گیلان گفت: پرونده الکترونیک در مراکز بهداشتی و درمانی بندر انزلی استقرار یافته و در حال حاضر در مراکز درمانی انزلی، ارجاع بیماران بصورت الکترونیک انجام می شود.

در پایان، مرکز خدمات جامع شهری شادروان دکتر رفعتی در بخش غازیان بندر انزلی در زمینی به مساحت ۹۰۳ مترمربع و زیربنای ۴۷۵ مترمربع با اعتبار ۵۰۹ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این مرکز ۲۴ هزار نفر را تحت پوشش خواهد داشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.