×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
جشنواره رشت من شهرپاک در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد

به همت سازمان مدیریت پسماند و مدیریت محیط زیست و ستاد و توسعه پایدار شهرداری رشت ، موسسه گیلار تالاب های کاسپین و موسسه محیط زیستی سرزمین ایده آل ما به مناسبت هفته سلامت و هفته زمین پاک جشنواره “رشت من شهرپاک” در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام،علیرضا حاجی پور رئیس سازمان مدیریت پسماند های شهرداری رشت با گرامیداشت هفته سلامت و هفته زمین پاک اظهار کرد: هرساله از دوم تا ۹ اردیبهشت مراسم زمین پاک برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری مراسم جشن ” روز زمین پاک” را حفظ و نگهداری محیط زیست، آموزش و فرهنگ سازی برای شهروندان به ویژه کودکان و نسل جوان عنوان کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت تصریح کرد: نگهداری و حفظ محیط زیست توسط هریک از افراد هرچند به ظاهر کوچک باشد اما آثاری بزرگ دارد.

حاجی پور با اشاره به اینکه هر روز شاهد افزایش حامیان محیط زیست هستیم خاطرنشان کرد: سازمان پسماند آموزش شهروندی و تفکیک از مبدا را در سطح خانوارها در دستور کار قرار داده است.

وی توصیه کرد شهروندان به جای استفاده از کیسه های پلاستیکی، کیسه های پارچه ای را جایگزین کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با اشاره به مشکلات دفنگاه سروان گفت: جنگل زیبای سراوان با زباله های تولید شده روز به روز به سمت نابودی می رود و باید با کمک یکدیگر در حفظ و نگهداری محیط زیست که نعمت خدادادی است بکوشیم./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.