×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران: اقدامات کیفی مناسبی در شرکت گاز استان گیلان به اجرا درآمده است

 

روح اله نوریان مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه با حضور در شرکت گاز استان گیلان از زیرساخت های این شرکت در زمینه ارتباطات دیجیتال بازدید نمودند.

به گزارش گیلان پیام،در این نشست ها دکتر نوریان  در زمینه گسترش زیرساخت های ارتباطی و مکانیزه نمودن روند اجرای امور اظهار داشت: شرکت گاز گیلان در خصوص تولید کنتورهای هوشمند اقدامات خوبی را به انجام رسانده و با کمی اصلاح و تغییر می توان حمایت های لازم را از این طرح در جهت اجرایی شدن بعمل آورد.

وی پس از بازدید از سیستم مانیتورینگ ایستگاه های CGS، CNG و مشترکین عمده شرکت گاز استان اظهار داشت: این بسیار عالیست که شرکت گاز گیلان با وجود همه مشکلات توانسته این طرح ها را به انجام رساند و باید برنامه ای مدون برای اجرای آن در سراسر کشور تهیه و تدوین نماییم.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به راه اندازی مرکز پیام و اتفاقات متمرکز شرکت گاز استان گیلان گفت: این پروژه یکی از نقاط قوت پروژه های کیفی در میان شرکت های گاز استانی می باشد و خوشبختانه با اجرای این طرح مدت زمان پاسخگویی و رفع مشکل مشترکین تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و باید تمهیداتی در جهت بهینه کاوی برای سایر شرکت های گاز استانی فراهم گردد.

همچنین در این دیدار کلیه پروژه های فناوری اطلاعات گاز استان  از قبیل پروزه ایجاد بستر وایرلس اختصاصی شرکت گاز، ایجاد روشهای مختلف پرداخت الکترونیک صورتحساب، خدمات الکترونیک به مشترکین، را ه اندازی کنتورخوانی آتلاین در سراسر استان و ….مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته بر اجرای آنها در کلیه شرکت های استانی تاکید نمود.

دکتر نوریان در پایان با اشاره به اجرای بستر وایرلس اختصاصی شرکت گاز گیلان گفت: اجرای این طرح سبب افزایش پهنای باند شبکه داخلی شرکت گاز استان شده که با رعایت مسائل امنیتی می توان اقدامات بسیار مفید و متنوعی را بر روی آن به انجام رساند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.