×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان :  آغاز پرداخت تسهیلات ۱۱۰۰ میلیارد تومانی در سال ۹۷ به واحدهای تولیدی در استان گیلان

 

فرهاد دلق پوش در کارگروه رفع موانع و رونق تولید در سالن استانداری گیلان، گفت: برای شتاب به رونق و ارتقاء تولید در استان گیلان مبلغ هزار و صد میلیارد تومن در سال ۹۷ به واحدهای صنعتی اختصاص پیدا کرده است که ثبت نام آن آغاز شده است.

به گزارش گیلان پیام،رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان در ادامه خواستار تسریع ثبت نام واحدهای تولیدی و صنعتی استان از طریق سایت بهین یاب برای اخذ تسهیلات مذکور شد و افزود: این تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش و نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است که تدابیر لازم از طریق کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان جهت تسریع در پرداخت ها با تعامل ویژه سیستم بانکی اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد تومان در اختیار بانک‌های استان است ومبالغ بالاتر مورد نیاز واحدها از طریق سطح ملی قابل پرداخت و پیگیری می باشد.

دکتر دلق پوش با بیان اینکه عزم و تلاش مدیریت استان بر این است که در شرایط کنونی هیچ واحدی تعطیل نشود، اظهار داشت: تامین سرمایه در گردش و تزریق منابع مالی در کوتاه‌ترین سرعت ممکن با هدف پویایی در امور تولیدی و خرید مواد اولیه در حال انجام است. فقط پیگیری و انجام مراحل توسط واحدهای صنعتی مورد انتظار است.

دبیر کارگروه رفع موانع و رونق تولید استان گیلان میزان افزایش تسهیلات تخصیصی نسبت به سال قبل را ۱۰ درصد عنوان کرد و گفت: با توجه به عملکرد مطلوب کارگروه در جذب اعتبارات در سال گذشته، بیش از هزار میلیارد تومان در قالب کارگروه رفع موانع و رونق تولید در گیلان پرداخت شد که در مجموع ۲۳۰۰ شرکت تولیدی خدماتی و گردشگری از مزایای این تسهیلات بهره‌مند شدند که البته اطلاعات آن در سامانه behinyab.irموجود است.

وی ابراز امیدواری کرد: با همت اعضای کارگروه و با ثبت نام و تقاضای واحد های صنعتی انشاا… بتوانیم تسهیلات اختصاصی را جذب نموده و در راستای رونق اشتغال و تحول اقتصادی استان از این منابع به نحو مطلوب استفاده نمائیم./انتهای  پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.