×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان و سرپرست فرمانداری رشت درچهارمین روز از هفته دولت:  در مجموع ۶۰ پروژه و طرح با سرمایه گذاری ۷۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد

 

سیدمحمد احمدی امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای خناچاه بخش مرکزی شهرستان رشت با گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: شرایط امروز کشور خیلی سخت‌تر از اوایل انقلاب نیست، آغاز انقلاب در سال ۱۳۵۷ هجری شمسی مصادف با توطئه‌های دشمنان بود.

به گزارش گیلان پیام ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری  و سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه دولت بخشی از ارکان نظام است که مسئول اجرای قوانین مصوب شده قوه مقننه است، افزود: در طول این ۴۰ سال با مدیریت فانتزی و کارتابلی نمی‌توانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم. مطمئن باشید مدیرانی با تفکر پشت میز نشینی جایی در این استان نخواهند داشت.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت ضمن قدرانی ازهمکاری مردم و تلاش و زحمات بخشدار مرکزی و شوراهای اسلامی شهرستان رشت برای احداث خانه بهداشت روستای خناچاه  گفت: از علوم پزشکی انتقاد دارم و چرا مسئولی از این نهاد در افتتاح این خانه بهداشت حضور ندارد!

احمدی یادآور شد: در هفته دولت سالجاری ۳۱۵ پروژه و طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۱۲ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان در شهرستان رشت افتتاح می‌گردد؛ که از این تعداد ۲۷۱ پروژه در بخش دولتی و ۴۴ پروژه در بخش خصوصی می‌باشد. با انجام این پروژه‌ها ۲ هزار و ۱۹۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳٫۱ درصد افزایش داریم.

وی ادامه داد: در بخش مرکزی شهرستان رشت در مجموع ۶۰ پروژه و طرح با سرمایه گذاری ۷۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.