×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۶قربانی سیل و طوفان در استان تهران و البرز/ هویت نامشخص قربانیان در کن – سولقان

سیل

 

استان‌های تهران، البرز و قزوین بیشترین آسیب دیدگی را در بر داشته و تلاش امدادگران برای یافتن یک مفقودی در استان قزوین نیز ادامه دارد.

به گزارش گیلان پیام ،طی تلاش بی وقفه امدادگران هلال احمر، پس از حادثه سیل و طوفان ۲۸ تیر ماه، جمعا ۸ جسد در استان البرز یافت شد که ۵ تن آن‌ها خانم، ۲ تن آقا و۱ دختر بچه گزارش شده است. این در حالی است که نیروهای امدادی همچنان به دنبال یک نفر خانم حدودا ۵۵ ساله هستند.

در استان تهران نیز با یافتن ۸ جسد، همچنان تلاش امدادگران برای یافتن مفقودین ادامه دارد چرا که در محدوده کن – سولقان هویت قربانیان مشخص نیست.
عملیات امدادی هلال احمر از ۲۸ تیر ماه تا امروز به صورت بی وقفه ادامه دارد به طوری که به ۱۳ هزار نفر امدادرسانی صورت گرفته که ۴۵ نفر مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند، همچنین به ۸۰۰ نفر اسکان دهی شده است.
بر این اساس، با ۱۶ خودرو امدادی در ۶۴ روستا و ۴۳ شهرستان خدمات امدادی صورت گرفته و ۲۲۰ واحد مسکونی نیز با دستگاه‌های لجن کش تخلیه آب شده است.
در حال حاضر تعداد استان‌های آسیب دیده به ۱۵ منطقه رسیده است که استان‌های تهران، البرز و قزوین بیشترین آسیب دیدگی را در بر داشته و تلاش امدادگران برای یافتن یک مفقودی در استان قزوین نیز ادامه دارد./ انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.