×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پروژه استقرار نظام ارجاع الکترونیک خدمات پزشکی در ماسال کلید خورد

 

 

به منظور بهبود ارایه خدمات بهداشتی درمانی، پروژه استقرار نظام ارجاع الکترونیک خدمات پزشکی در شهرستان ماسال کلید خورد.

 

به گزارش گیلان پیام،تیم کمیته استقرار نظام ارجاع الکترونیک دانشگاه ضمن حضور در مرکز جامع ارایه خدمات سلامت شهرستان شاندرمن و بیمارستان رسالت ماسال، پذیرش بیمار ارجاعی، انجام اعمال درمانی و بازخوراند اطلاعات تشخیصی و درمانی بیمار را از طریق نرم افزار HIS بیمارستان به صورت آزمایشی به انجام رساندند.

دکتر افشین دلیلی- مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با رییس بیمارستان رسالت ماسال ضمن تشریح کامل فرایند ارجاع بیمار از سطح یک ارایه خدمات به سطوح بالاتر، بر ضرورت انجام این فرایند تأکید کرد.

گفتنی است: مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دبیر کمیته و مدیران آمار و فناوری و اطلاعات دانشگاه و گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اعضای کمیته استقرار نظام ارجاع الکترونیک دانشگاه  علوم پزشکی می باشند.

پی نوشت: نظام ارجاع یکی از برنامه های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش جامعه براساس دستور العمل های ارایه خدمات است. طبق این برنامه، سطوح ارایه خدمت و مراقبت سلامت در ۳ سطح به مراجعین ارایه می شود که سطح یک شامل خدمات ارتقای سلامت ، پیشگیری و درمان های اولیه است که توسط مراجعه فرد به پزشک خانواده یا تیم سلامت اتفاق می افتد و سطح دو شامل خدمت درمان تخصصی و سطح سه نیز خدمات فوق تخصصی را شامل می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.