×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار شهردار رشت با سرمایه گذاران چینی تراموا

 

شهردار رشت در دیدار با سرمایه گذار چینی تراموا  از به سرانجام رسیدن پروژه های مورد نظر با این گروه سرمایه گذاری اظهار امیدواری کرد.

به گزارش گیلان پیام، مسعود نصرتی با اشاره به آمار ۳۶ میلیونی حضور گردشگران در گیلان گفت: این افراد نیاز مبرمی به استفاده از تراموا در سطح رشت دارند.

وی پس از شنیدن تشریح فعالیت های شرکت سی آر اس سی چین از مطالعه طرح های سرمایه گذاری این کشور استقبال کرد.

شهردار رشت همچنین خطاب به سرمایه گذاران حاضر در جلسه پیشنهاد کرد: بهتراست مکاتباتی بر اساس جلسه ی تشکیل شده، به همراه تشریح طرحی که قرار است برای رشت انجام شود خطاب به شهردار صورت گیرد.

نصرتی گفت: شهرداری رشت نیز در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به مطالعه طرح اقدام خواهد کرد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت نیز از حضور گروه سرمایه گذاری تراموا در این شهر ابراز خرسندی کرد.

اسماعیل حاجی پور ‌‌با اشاره به وضع اقتصادی موجود و تحریم های ظالمانه برخی کشورها توسط آمریکا گفت: این تحریم ها علاوه بر ایران، کشور چین را نیز تحت الشعاع قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس لازم است دو کشور چین و ایران در برخی پروژه ها مشارکت کنند.

این‌ مسئول همچنین پیرامون فاینانس نیز تشریح قدرت اجرایی پروژه تراموا را از مسئولان شرکت سرمایه گذاری سی آر اس سی خواستار شد.

همچنین در این ‌جلسه نماینده تام الاختیار شرکت سرمایه گذاری سی آر اس سی چین در ایران به تشریح مشخصات و فعالیت های این شرکت در کشورهایی همچون فرانسه، ایتالیا، استرالیا و سوئیس پرداخت.

به گفته نمایندگان اعزامی این شرکت دارای پیشرفته ترین سیستم های مترو در جهان است که از صفر تا صد تراموا در چین انجام می شود.

نماینده شرکت با بیان اینکه چین از لحاظ تراموا استاندارهای اروپایی را نیز پوشش می دهد خاطر نشان کرد: تمام تجهیزات این شرکت سرمایه گذاری توسط معتبرترین شرکت های اروپایی آزمایش می شوند.

وی همچنین به اتفاق نظر هیئت همراه، خواستار همکاری شهرداری رشت با این شرکت شده و امضای تفاهم نامه همکاری را به مدیران شهری رشت پیشنهاد کردند.

در این‌ نشست علاوه بر شهردار رشت، اسماعیل حاجی پور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، رضا رسولی رئیس کمیسیون عمران و توسعه فضای شهری شورای اسلامی شهر، فرهام زاهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر، فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، محمد محبتی مدیر پروژه قطار شهری و سیده مریم رضا طبع به عنوان مدیر اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری نیز حضور داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.