×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تامین نیازهای درمانی بیمه شدگان مهمترین هدف ماست

گیلان پیام/ در این همایش دکتر ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: رسالت سازمان تامین اجتماعی برقراری عدالت اجتماعی از طریق توزیع عادلانه خدمات درمانی و غیر درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را دربر میگیرد و بویژه جامعه بزرگ و شریف کارگران است.
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی امنیت درآمد و تامین نیازهای درمانی بیمه شدگان را از مهمترین اهداف برنامه ریزی شده دانست و گفت: امنیت اجتماعی یک حق انسانی است.

این حق برای محافظت در برابر خطرات زندگی و نیازهای اجتماعی لازم و ضروری است، سازمان تامین اجتماعی امنیت درآمد و حفاظت از سلامت را تضمین کرده تا به پیشگیری و کاهش فقر کمک نماید.

دکتر ناقوسی هدف از برگزاری نشست های منطقه ای را ایجاد هماهنگی و هم افزایی دانست و اظهار داشت: همه ما در سازمان تامین اجتماعی وظیفه داریم با برنامه ریزی، برگزاری جلسات هم اندیشی و ایجاد هم افزایی، بهره گیری از تجربیات و دانش کاربردی و تلاش مضاعف از طریق توسعه و ارائه خدمات درمانی شایسته و باکیفیت دغدغه های بیمه شدگان را مرتفع سازیم تا میزان رضایتمندی از سازمان را به حداکثر برسانیم.

در ادامه این نشست دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان و سایر مدیران درمان استانها مسائل و چالشهای موجود از جمله افزایش تعداد همکاران بازنشسته و کاهش نیروی انسانی، کاهش انگیزه کارکنان، وجود موانع جهت توسعه مراکز درمانی تابعه و… را بیان نمودند و راهکارهای مرتفع سازی را مورد بررسی قرار دادند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.