×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نظارت میدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از اماکن اقامتی و گردشگری

گیلان پیام/گفتنی است مهمترین موضوعی که در اولویت کاری و برنامه های نظارت میدانی امروز مدیرعامل مورد تأکید وی قرار گرفته در زمینه کیفیت خدمات رسانی و رفاه حال مسافرین و گردشگران در این ایام، بوده و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر خاطره سازی و ایجاد لحظات خوش برای خانواده های ایرانی که این منطقه را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب نموده اند تصریح کرد.

براساس این گزارش از ابتدای تشکیل ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی در ابتدای زمستان سال قبل تاکنون در حدود ۱۰ جلسه کاری و ده ها برنامه بازدید میدانی توسط مدیرعامل ، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان از نوع و کیفیت خدمات رسانی در زمینه های مختلف هتل داری، فروش محصولات و کالاهای مختلف، رستوران ها و سایر بخش ها صورت گرفته که با همکاری تشکل های بخش خصوصی، مجتمع های تجاری- اداری منطقه، و…. به اجرا درآمده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.