×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برخی مدیران استانی بسیار در عملکرد خود ضعیف عمل کرده که نیاز تغییر در حوزه‌های آنها ست

گیلان پیام/جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت ؛ مردم ما به نظام جمهوری اسلامی پایبند هستند و بر خلاف تصور دشمنان که فکر می کنند مردم با نظام زاویه دارند اینگونه نیست بلکه مردم از عملکرد مسوولان ،نمایندگان ،مدیران کل ،استاندار و … گله مندند و این گله مندی خود را در پای صندوق انتخابات با دادن رای سفید و یا با عدم حضور در انتخابات تسویه حساب می کنند.
وی افزود : دشمنان این نظام و انقلاب در خارج از کشور همواره انتخابات را تحریم می کنند و تاکید بر عدم شرکت در انتخابات دارند . حال عده ای در انتخابات حضور پیدا نکردند و این نشان از تحریم انتخابات نیست تکلیف آنانی که انتخابات را تحریم می کنند آنها را جدا می کنیم قاطبه مردم ما انقلاب و نظام را دوست دارند و علاقه مند هستند در صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور فعال داشته باشند اما در این دوره از انتخابات بخاطر عملکرد برخی از مسوولین مردم اعتراض داشتند و امیدواریم که آقای رئیس جمهور تا انتخابات بعدی به گونه ای عمل کنند که مردم رضایتمند شوند .
وی افزود : در دوران نمایندگی خود سعی نموده ام که با مردم صادقانه صحبت کنم و مشکلات و مسائل مردم را پیگیری نمایم و سعی کردم که تمامی موارد اعم از ساماندهی نیروی انسانی ،عملکرد میدانی ، حوزه انتخابیه و حتی در سطح گیلان بسیاری از پروژه ها را پیگیری کردم و در انتخابات قطعا مردم به این عملکرد و رویکرد رای می‌دهند با وجود اینکه بنده از دیدگاه سیاسی محکمی برخوردارم و تغییر رویه سیاسی نداده ام اما تلاش کردم تا در عملکرد پیگیر و فشار خاصی اعمال کنم .
کوچکی نژاد اضافه کرد : اعتقاد دارم اگر مشارکت مردم در انتخابات افزایش می یافت صحنه انتخابات تغییر می کرد . صحنه انتخابات البته یک صحنه زیبا بود و از همه تفکرات و اندیشه ها در انتخابات رشت حضور داشتند وتنوع نگاههای سیاسی ،اقتصادی و عملکردی وجود داشت و مردم رای دادند و بنده معتقدم که باید قضاوت و رای مردم را بپذیریم.
وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ سال سختی برای استان گیلان بود ،گفت : بسیاری از پروژه ها و کارهای استان بر جای ماند. پروژه فاضلاب یکی از پروژه های بسیار سنگین شهر رشت ، بیمارستان لاکان و غیره همچنان بر جای ماند و به اتمام نرسیده. تلاش بنده این است که در دوره نمایندگی جدید برای اتمام این پروژه ها پیگیری بیشتری نمایم و البته چند روز گذشته در سازمان برنامه و بودجه کشور برای این پروژه ها پیگیر بودم . امیدوارم که در سال آتی انسجام بهتری در استان رقم بخورد .
وی گفت : متاسفانه تفرق مدیریتی در گیلان داریم که مدیران حامی نیستند و حتی یکدیگر را تخریب می کنند ،ضعف مدیریتی شدیدی در برخی دستگاه‌ها وجود دارد که در مدت باقیمانده دولت باید این موارد را اصلاح کند .
وی تاکید کرد : پروژه های زیر ساختی استان گیلان نظیر آب ،برق ،راه ،بخش درمان و صنعت باید توسط مدیران اقدامات‌ اساسی روی دهد . بنده پیگیری های زیادی در این خصوص انجام داده ام و امیدوارم که با تلاش مضاعف مدیران استانی و تامین منابع این اتفاقات به ثمر برسد .
کوچکی نژاد عنوان کرد : امیدوارم که در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی برای مردم ،معیشت و سفره آنان رخ بدهد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.