×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جلسه شورای اداری در اداره کل بیمه سلامت گیلان برگزار شد

گیلان پیام/دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت گیلان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان از زحمات و تلاش های همکاران در ستاد و شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: باید نقاط قوت را شناسایی و آنها را تقویت کنیم همچنین لازم است نقاط ضعف را شناخته و در جهت رفع نواقص بیش از گذشته تلاش کنیم. وی یاد آورشد: با کنارهم بودن می توانیم کارهای بزرگی برای مردم انجام بدهیم وکسب موفقیت با همدلی وهمراهی همه همکاران میسر خواهد شد .

مدیر کل بیمه سلامت با اشاره به کسب رتبه اول اداره کل بیمه سلامت دربین کلیه دستگاه های اجرایی استان درجشنواره شهید رجایی گفت: از تعهد بی دریغ و تلاش های همه جانبه تمامی همکاران خدوم که سبب شد در جشنواره شهید رجایی در بین تمامی ادارات کل و دستگاههای اجرایی استان به مقام اول دست یابیم صمیمانه قدردانی می کنم.

وی گفت : سازمان بیمه سلامت در سال گذشته کارهای بزرگی در جهت خدمت به مردم انجام داد که همکاران خوب ما در استان به نحو احسن ماموریت های سازمان را انجام دادند که امیدوارم در سال جاری نیز این روند بسیار خوب ادامه یابد. دکتر عاطف راد تشکیل صندوق بیماریهای خاص و صعب‌العلاج، پوشش درمان ناباروری، اجرای طرح دارویار و نسخه نویسی الکترونیک و پرداخت مطالبات موسسات درمانی در کمترین زمان را از جمله کارهای بزرگ وخدمات ماندگار عنوان کرد.

وی در پایان یاد آور شد. بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت عمدتا از اقشار کم درآمد جامعه و نیازمند حمایت هستند و ما این افتخار را داریم که به این قشر جامعه خدمت کنیم.گفتنی است در ادامه روسای ستادی به تشریح عملکرد و برنامه های سال جاری پرداختند و مدیرکل و معاونین به سوالات مطروحه حاضرین پاسخ داده و راهکارهای مناسب جهت اجرای برنامه های اداره کل در سال ۱۴۰۳ را برای حاضران تشریح نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.