×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بهره گیری از هوش مصنوعی موجب افزایش راندمان مجموعه ها می شود

گیلان پیام/مهندس پیمان دادگر ادامه داد: مدیری می تواند موفق باشد که از آینده جلوتر باشد، یعنی بتواند گزارش، دیتا و تحلیل برای مجموعه خود داشته باشد و در این خصوص نرم افزارها حرف زیادی برای گفتن دارند، چرا که هوش مصنوعی فراتر از اطلاعات کارکنان، به کمک سازمان ها می آید.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت هوش سیستم گیل با تکیه بر تجربه ای که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد، به طور مداوم در جهت بهبود کیفیت و ارتقای عملکرد دوربین های مدار بسته و محصولات خود تلاش می نماید.

وی افزود: این شرکت برای تحقق این هدف، از تکنولوژی های پیشرفته ای مانند تشخیص چهره، ضبط تصاویر با رزولوشن بالا و تکنولوژی های شبکه استفاده می نماید.

مدیر عامل شرکت هوش سیستم گیل با اشاره به این مطلب که اگر امروز مدیران به صورت سنتی کار کنند، حتی با تمام تجاربی هم که دارند، حذف می شوند، گفت: ما تلاش می کنیم تا تکنولوژی را به دست مدیران و صاحبان کسب و کار برسانیم، یعنی در واقع در دپارتمان تجاری سازی برنامه ریزی می کنیم تا خروجی کار مدیران مجموعه راندمان اقتصادی داشته باشد، و بتواند در کشور و استان حرفی برای گفتن داشته باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.