×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
باید تلاش کنیم فرزندان فاخر این استان وارد عرصه های ملی شوند

گیلان پیام/دکتر محمد باقر نوبخت در مراسم سلام بر مهدی که بمناسبت ولادت با سعادت حضرت امام زمان (عج) و با دف نوازی و برنامه های مفرح و شاد برگزار شد گفت؛ شان گیلانی ها بسیار بالاست ، بنابراین باید تلاش کنیم فرزندان این استان فاخر را وارد. عرصه های ملی کنیم ، چون فرزندان گیلان اگر در رقابت با جوانان استان های گیلان باشند قطعا آنها می توانند شایسته تر باشند .
وی در ادامه با اشاره به مطلب فوق افزود ؛ از اینکه بعنوان یک گیلانی در سازمانی که بعد از مدیریت من‌ در عرض دو سال دو رئیس برای سازمان برنامه و بودجه تغییر داد، از اینکه یک گیلانی و یک رشتی از آن مرحله در دو دولت مسولیت داشته ناشی از این است که من کمترین، وقتی چنین باشم گیلانی های سرافراز و صاحب نام قطعا می توانند سر آمد باشند .
دکتر نوبخت در ادامه افزود؛ بسیار خرسندم که در طول ریاست ام در سازمان برنامه و بودجه یک جوان متخصص لنگرودی را بعنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه تهران و جناب آقای دکتر جعفر زاده را بعنوان مدیر سازمان نقشه برداری کشور معرفی و منصوب کردم که مطمئنم هنوز آن سازمان مدیری مثل دکتر جعفر زاده را ندیده یا آقای مهندس شجاع ، آقای مهندس لاهوتی ، آقای اسلامدوست و همه دوستان ، که ما تلاش کردیم که از این عزیزان در سطوح مدیریتی استفاده کنیم .
وی افزود ؛ یک گیلانی هرگز مانع رشد یک گیلانی نمیشه ، یک گیلانی همیشه باعث رشد یک گیلانی دیگر می شود ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.