×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
۵۴ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در روستاهای گیلان شناسایی شد

گیلان پیام/ مهندس حامد دائمی اظهار کرد: در شهرستان رودبار و روستای جوبن ۳.۱ هکتار، ۱.۱ هکتار (لگموج) در املش، ۳۰.۵ هکتار(لب دریا) آستانه اشرفیه، یک هکتار (گیله سرا) در ماسال، ۱۱ هکتار در (جیرده) شهرستان شفت تعیین شده است.

وی عنوان کرد: ۳.۵ هکتار در روستای شانگهای پرده، ۱۷ هکتار در روستای سنگاچین و ۹ هکتار در روستای تربگوده شهرستان بندرانزلی، ۲.۸ هکتار (مصردشت) در شهرستان خمام، ۱.۸ در(مالوان) شهرستان فومن، ۱.۵ هکتار (فشتم) رشت و ۲.۸ در (هلستان) سیاهکل شناسایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۳۴.۷ هکتار از ۵۴ هکتار زمین شناسایی شده در شورای مسکن استان در سه شهرستان و سه روستا مصوب شده است و ۱۹.۷ هکتار باقی مانده نیز در شورای برنامه ریزی فرایند واگذاری آن درحال انجام‌است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان یکی از دغدغه دولت سیزدهم را تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن دانست و اظهار کرد: طی ابلاغیه جدیدی که در روزهای اخیر به استان ابلاغ شده است واگذاری زمین به مردم طی سالهای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و یا تسهیلات مسکن روستایی خواهد بود.

دائمی میزان تسهیلات مسکن روستایی را سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و نهضت ملی مسکن پنج هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.