×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل گاز گیلان: مصرف گاز در گیلان از روند منطقی برخوردار است

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز در فروردین سال جاری در گیلان خبر داد.

 

به گزارش گیلان پیام،وی با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد رشد داشته که با توجه به جذب ۵۰ هزار مشترکین جدید گاز در یک سال گذشته آماری بسیار مناسب می باشد و نشان می دهد مصرف گاز در استان روندی بهینه و منطقی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: خوشبختانه دمای هوای فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود یک درجه افزایش داشته که این مسئله سبب کاهش مصرف گاز در بخش خانگی و تزریق بیشتر گاز به بخش صنعتی شده است.

مهندس اکبر افزود: بیشترین میزان مصرف گاز در فروردین امسال متعلق به بخش نیروگاهی با ۲۴۷ میلیون مترمکعب گاز می باشد و بخش های خانگی، صنعتی، حمل و نقل و تجاری به ترتیب با ۴۰ ، ۹ ، ۵ و ۴درصد در رده های بعدی قرار دارند.

وی افزایش مصرف گاز در حوزه نیروگاهی و صنعتی و کاهش آن در حوزه مشترکین خانگی را در راستای استفاده مطلوب از نعمت گاز بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: اجرای طرح سفیران انرژی در مدارس شهری و روستایی و تعامل با فرمانداری ها سبب ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در سطح استان گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از همکاری شایسته صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرمانداری ها و سازمان های مذهبی تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و …. بجهت همراهی در جهت اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تشکر و قدردانی نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.