×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

استانداری

استاندار گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش بر ضرورت انعکاس بیشتر موفقیت‌های آموزش و پرورش گیلان تأکید کرد و افزود : جا دارد موفقیت های بدست آمده منعکس شود تا مردم بدانند چه تحولاتی صورت گرفته است.

به گزارش گیلان پیام، دکتر نجفی با اشاره به اینکه روسای آموزش و پرورش در شهرستانها باید سخنگوی این نهاد خدمتگزار باشند گفت : در جلسات مختلف باید اتفاقات خوبی که در نوسازی مدارس و نیز در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی صورت گرفته توسط مسئولان آموزش و پرورش مطرح شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با قدرانی از حمایت استاندار از وزیر آموزش و پرورش در  زمان استیضاح گفت : حمایت ویژه استاندار نشان از آگاهی وی از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش است و در این میان جا دارد از یازده نفر از نمایندگان استان در مجلس نیز که از وزیر آموزش و پرورش حمایت کردند تقدیر کنم.

مهدی حاجتی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش درخصوص برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید و پروژه مهر خاطر نشان کرد : در پروژه مهر سال گذشته استان ما جزو استان های برتر بود که امیدواریم روند سال قبل را ارتقاء بخشیم و هدف ما تحصیل در روند ثبت نام دانش آموزان است.

در ادامه هر یک از اعضای شورای آموزش و پرورش به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.