×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ارائه خدمات مطلوب سلامت از دغدغه های مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان است

گیلان پیام/در این دیدار دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بیان اینکه تامین اجتماعی به عنوان دومین ارائه دهنده خدمات درمانی به مردم است گفت: بیمه شدگان مالکین اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند و ما امانتدار آنان هستیم به همین جهت در تلاشیم با بهره گیری از حداکثر ظرفیت مراکز ملکی بتوانیم بیشترین خدمت رسانی را به مردم و بیمه شدگان داشته باشیم تا از دغدغه های درمانی آنان بکاهیم.
مدیردرمان تامین اجتماعی گفت: مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با انجام اقدامات موثر از جمله اتمام و بهره برداری از بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود، افتتاح آزمایشگاه مولوکی در پلی کلینیک شماره یک رشت، افتتاح واحد رادیولوژی و تجهیز پلی کلینیک تخصصی انزلی به پیشرفته ترین دستگاه اکوکاردیوگرافی، عقد قرارداد با موسسات و مراکز درمانی و… در صدد است تا بهترین و مطلوب ترین خدمات را به مردم ارائه نماید.
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه اعتلا و توسعه خدمت رسانی به مردم مهمترین هدف این مدیریت است اظهارداشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همسو با دولت و تعامل با دستگاههای ذیربط، بکارگیری ظرفیتهای موجود و اقدامات موثر در راستای تحقق عدالت اجتماعی و خدمت رسانی به مردم گامهای ثمربخشی برداشته که این امر می بایست به کمک رسانه ملی به مردم اطلاع رسانی گردد.
دکتر ربانی مدیرکل صدا و سیما گیلان ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات جهادی مجموعه مدیریت درمان گیلان جهت ارتقاء درمان استان گیلان گفت: رسالت صداو سیما ایجاد محیطی مساعد برای تزکیه و شتاب بخشیدن به حرکت تکاملی انقلاب اسلامی است .
وی با اشاره به تولیدات فاخر و اقدامات خوب در حوزه سلامت در صدا و سیمای گیلان بیان کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا ، رسانه ملی نیز با اهتمام ویژه پای کار آمد و صدها هزار دقیقه برنامه ، سریال و فیلم درخصوص این بیماری تولید نمود.
دکتر ربانی افزود: با توجه به اهمیت مسئله درمان به عنوان یک دغدغه اصلی مردم، صدا و سیما گیلان از تمام ظرفیتها در زمینه تعامل با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان جهت انتشار اخبار و آشنا نمودن مردم با انواع خدمات آن از طریق ساخت انیمیشن های بهداشت و درمان و… استفاده می نماید.
شایان ذکر است درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با ۱۳ مرکز درمانی و ۲ بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با ۲۳۳۸ موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه می نماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.