×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اولین کلینیک سلامت جنسی گیلان در رشت افتتاح شد

 

کلینیک سلامت جنسی، با حضور معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بعثت رشت افتتاح شد.

 

به گزارش گیلان پیام،  دکتر هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت، گفت: متاسفانه در بسیاری از خانواده های ایرانی که حساسیت ها و آمیزه های خاص خود را از نظر فرهنگی و مذهبی دارند، مطرح کردن مسایل جنسی، یکی از معضلان جامعه است و موجب می‌شود تا افراد برای یافتن پاسخ‌هایشان به منابع غیرمعتبر در فضای مجازی مراجعه کنند. وی افزود: بنابراین لازم است که در این زمینه فرهنگ سازی شود. در این زمینه وجود کلینیک هایی که محل اعتماد مردم باشد و به لحاظ علمی و اخلاقی مورد تایید قرار گیرد، بیشتر اهمیت پیدا می کند.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت با بیان این که، افزایش آمار طلاق در کشور، زنگ خطری است که باید مسوولان و جامعه به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این زمینه شورای اجتماعی وزرات بهداشت، با برگزاری دوره های آموزشی قبل و ضمن ازدواج برای توانمندسازی زوجین، به افراد جهت حل مشکلات جنسی و تحکیم بنیان خانواده کمک می کند.

وی ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای راه اندازی این کلینیک، خواستار مشارکت سایر دستگاه ها ی استان گیلان به ویژه شهرداری رشت جهت جلب مشارکت های مردمی در این زمینه شد و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با گسترش آموزش و فرهنگ سازی مناسب، به جمع بندی نهایی برسیم و این نتایج را به سایر استان ها نیز تعمیم دهیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.