×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی هستند

گیلان پیام/ حسین فرهید زاده ، در هفتمین مراسم اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان گیلان افزود: متاسفانه تحریم های ظالمانه ای داریم و علاوه بر آن تولید کنندگان با مشکلاتی مانند تخصیص ارز نیز مواجه هستند اما با این وجود کشور و حاکمیت به رفع این مشکلات و توجه به مصرف کننده و رفاه آنها تاکید دارد.

وی با اشاره به شعارسال ” رشد تولید، مهار تورم”، اذعان داشت: تولید کنندگان می توانند در این زمینه نقش موثر وسازنده ای داشته باشند.فرهید زاده ادامه داد: با رشد تولید می توان به مهار تورم و به دنبال آن رفاه، ایجاد ثروت و حمایت از مصرف کننده دست یافت.وی افزود: تولید کنندگان انسانهای شریف هستند که خیلی به سود فکر نمی کنند و باید مسیر تولید را برای آنها تسهیل کنیم.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تقدیر از واحدهای منتخب دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف گنندگان، گفت: این جایزه اهمیت چندانی دارد چون در اصل این واحدها از مصرف کننده جایزه دریافت می کنند.

وی با تاکید بر حمایت از فعالان حامی مصرف کننده، یادآورشد: در تعامل بین تامین و عرضه و تقاضا، باید فضا را مدیریت و فرهنگ سازی کرده و بحث توجه به مصرف کننده را هم نهادینه کنیم و با استفاده از روشهای علمی آنچه حق است رعایت شود.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان یکی از ادارات پیشتاز در زمینه حمایت از تولیدکنندگان است که با برپایی برنامه های مختلف از جمله تقدیر واحدهای منتخب، نقش مهمی در فرهنگ سازی و حمایت از مصرف کنندگان ایفا می کند.

وی ادامه داد: این استان با اجرای برنامه های بازرسی و نظارت هم در بخش تنظیم بازار وضعیت خوبی در سطح کشور دارد .وی که به عنوان دبیر ستاد تنظیم بازار کشور نیز فعالیت می کند، گفت: در این ستاد موضاعت مختلف، مشکلات تولید کنندگان در سطوح مواد اولیه، جهاد کشاورزی، لوازم خانگی بررسی و کارشناسی شده و سعی خواهیم کرد تا راهکار مناسب برای تعامل بخشی در جهت جلوگیری از اجحاف حقوق تولید کنندگان ومصرف کنندگان ارایه دهیم.

در هفتمین مراسم اعصای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف گنندگان گیلان از دو واحد فعال در زمینه تولید دارو ، واحد “کاسپین تامین” و واحد ” سبحان آنکولوژی” و واحد “دستکش گیلان” ( فعال در زمینه تولید دستکش) تقدیر و قدردانی شد.همچنین در این مراسم از واحد “سیمان خزر” فعال در زمینه تولید سیمان و”جهان ارتباط شمال” ( فعال در زمینه خدمات پس از فروش ) و “گروه صنعتی نوشینه” ( فعال در زمینه صنایع غذایی) تقدیر و قدردانی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.