×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زن را احیا کرد

گیلان پیام/ مهندس کیا عاشوری امروز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان، وجود بانوان فعال در عرصه های گوناگون جامعه و شاغل در دستگاه‌های دولتی را مهم ارزیابی و تاکید کرد: عملکرد بانوان شاغل به نسبت به آقایان در بخش های مختلف رضایت بخش تر است.

وی با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در کارها، افزود: هر زمانی کارها با افراط و تفریط همراه شد نتیجه اش به شکست منتج می شود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اسلام به زن هویت بخشید، گفت: انقلاب اسلامی جایگاه واقعی زن را احیا کرد و به آن قوت و قدرت بخشید.

عاشوری با بیان اینکه باید بسترسازی به گونه ای باشد که اثرگذاری نقش بانوان در تمام فعالیت های اجتماعی ارتقا یابد، اضافه کرد: بانوان شاغل ادارات و سازمان ها نظم بخش و تعالی گر آن سازمان تلقی می شوند.

وی با بیان اینکه بانوان شاغل به موازات فعالیت در محل کار، مدیریت دشوار امور منزل را نیز برعهده دارند، خاطرنشان کرد:: بانوان شاغل در کنار پرداختن به مسائل شغلی باید برای خانواده، همسر و فرزندان وقت بگذارند

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به تقابل جریان فرهنگی غربی و اسلام، بیان کرد: دشمن با ابزارهای قدرتمند رسانه ای درصدد از بین بردن فرهنگ ناب اسلامی است.

عاشوری با اشاره به نرخ بالای سالمندی در رشت و تاکید بر این مطلب که جوانی جمعیت از کاراترین ابزار قدرت جوامع برای حضور در عرصه های گوناگون جهانی است، اضافه کرد: تحقق جوانی جمعیت از برنامه های مهم دولت سیزدهم در سال های اخیر بوده است.

وی ضمن تاکید بر نقش فرهنگ در تمایل خانواده ها به فرزندآوری و جوان سازی جمعیت، افزود: افزایش جمعیت و فرزندآوری موجب امنیت و اقتدار نظام می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.