×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریک صادر نمود

گیلان پیام/مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریک صادر نمود

متن پیام به این شرح است

سال روز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) که به نام روز پرستار نام گذاری شده است، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات، ایثارگری ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران است.

حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی و اسوه صبر، بردباری و شهامت در برابر مصائب؛ الگویی راستین و الهام بخش برای جامعه تلاشگر و زحتمکش پرستاران است و جامعه پرستاری با تاسی از آن بانوی بی بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش می گذارند.

حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است و نام‌گذاری میلاد خجسته‌ حضرت زینب (سلام الله علیها) به نام روز پرستار، نشان‌گر اهمیت و ارزش این حرفه مقدس و مایه مباهات پرستاران جامعه ماست.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و مشفق به ویژه پرستاران استان گیلان، عافیت و سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش از خداوند متعال مسئلت دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.