×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیر کل بیمه سلامت گیلان به مناسبت هفته بسیج

گیلان پیام/دکتر عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت گیلان طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت در متن این پیام آمده است:

تشکیل بسیج با فرمان تاریخی امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب یکی از نشان های ماندگار در نظام جمهوری اسلامی ایران است که اتحاد و همبستگی مردم ایران را در خدمت صادقانه و بی ریا نشان می دهد.

اگر در دوران دفاع مقدس “بسیج” یک سازماندهی دفاعی برای مقابله با دشمنان انقلاب بود اکنون یک محورعملیاتی برای تحقق بخشی به مقوله پیشرفت و رفع مشکلات جامعه در همه عرصه‌ها است که مصداق عینی آن را در عرصه سلامت شاهد آن هستیم.و بی تردید کارکنان بسیجی در اداره کل بیمه سلامت نیز به عنوان نیروهای پرتلاش این عرصه‌، در راه پیشرفت کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیش از پیش به جهاد عرصه سلامت همت ورزیده اند ودر جهت کمک به قشر آسیب پذیر جامعه تلاش می کنند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وایثارگران بسیجی بویژه علمدار جبهه مقاومت و بزرگ بسیجی انقلاب “سردارشهید حاج قاسم سلیمانی”، هفته بسیج و ۵ آذرماه سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی و بسیجیان عزیز اداره کل بیمه سلامت گیلان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم. دکتر محمود عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.