×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت:  همه ما به سبب مسئولیتی که عهده دار هستیم، نقش موثری در کنترل و تنطیم بازار داریم

 

 

سیدمحمد احمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری رشت برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همه ما به سبب مسئولیتی که عهده دار هستیم، نقش موثری در کنترل و تنطیم بازار داریم.

به گزارش گیلان پیام، فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش مهم کسبه، صنوف و علی الخصوص نانوایی‌ها در تامین مایحتاج مردم در ایام ماه مبارک رمضان افزود: ساماندهی واحدهایی که در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به طبخ می‌کنند، از دیگر موارد مورد توجه است و در این راستا ستادی با حضور نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، اصناف و گردشگری تشکیل دادیم.

احمدی با اعلام اینکه طرح ساماندهی واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی در ماه مبارک رمضان در شهرستان رشت اجرا می‌شود تصریح کرد: هرگونه نابسامانی بازار در ماه مبارک رمضان غیرقابل قبول است.

وی با بیان اینکه هدف ما ارائه بهترین خدمات به مردم روزه دار است، اضافه کرد: با هر واحد صنفی متخلف که در نظم و کنترل بازار اخلال بوجود آورد، قاطعانه برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با اعلام وظیفه دستگا‌های اجرایی در ماه رمضان دو برابر می‌شود عنوان داشت: به همه بازاریان، اصناف و به ویژه نانوایان توصیه می‌کنیم تا در ماه رمضان با دقت بیشتری به مردم خدمات‌رسانی کنند.

احمدی با بیان اینکه همه قیمت‌ها براساس تعادل در بازار انجام می‌شود، گفت: باید بر توزیع آرد سهمیه‌ای دقت بیشتری صورت گیرد و اتحادیه باید در این زمینه فعالانه عمل کند و همچنین تیم‌های بازرسی ما باید هدفمند باشد

وی با اعلام اینکه باید از تمام ظرفیت‌های حاکمیت برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد گفت: مراکز بهداشت باید به شیوه طبخ نان‌ توسط نانوایی‌ها نظارت کنند تا موارد بهداشتی رعایت شود .

وی با اعلام اینکه هرساله قبل از ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم برای برنامه‌ریزی در راستای تنظیم بازار اعلام می‌شد گفت: اینکه مسئولان حوزه دامپزشکی باید نظارت‌های لازم را با جدیت بیشتر در این ماه اعمال و مراکز بهداشت باید واحد‌های موادغذایی را با جدیت نظارت کرده و با واحدهای فاقد مجوز برخورد کنند.

احمدی با بیان اینکه اصلاً قابل قبول نیست که کارکنان واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان اقدام به روزه‌خواری کنند گفت: براساس تصمیم اخذ شده در صورت مشاهده چنین مواردی با مسئول واحد صنفی برخورد می‌شود و از مردم هم توقع داریم تا به هیچ وجه در اماکن عمومی اقدام به روزه‌خواری نکنند،  همچنین با تظاهر به روزه خواری در ملاعام برخورد خواهدشد،

فرماندار شهرستان رشت اقدام ترامپ در راستای خروج از برجام را اقدامی نابخردانه دانست و اظهار داشت: ملت و مسئولان ایران به بدعهدی‌های آمریکا عادت کرده‌انداین نخستین باری نبود که آمریکا تعهداتش را نقض کرده و زیر پا می‌گذاشتدر حال حاضر بیشتر از گذشته در کنار هم حضور و با یکدیگر همکاری داشته و منفعت ملی را مد نظر قرار دهیم و زمان ایرادگیری از یکدیگر نیست./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.