×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گیلان ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش اموزان کل کشور توزیع کرد

گیلان پیام/ در مراسم توزیع این بسته‌ها به سراسر کشور گفت: شرکت اشکان تجارت در راستای نذر فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی با اقدامی خداپسندانه ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال را اهدا کرد.
وی ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه مدیر این واحد تولیدی افزود: تولیدات متنوع این شرکت با محوریت لوازم تحریر می‌باشد و تمام اقلام موجود در بسته‌های اهدایی ماحصل تولید خود شرکت است.
وی گفت: از این تعداد ۲۰ هزار بسته در استان گیلان، ۵۵ هزار و ۸۰۳ بسته در تهران، ۱۲ هزار و ۴۳ بسته در خوزستان، ۲ هزار و ۲۸۸ بسته در سیستان و بلوچستان، ۲هزار ۶۴۴ بسته در کرمان، هزار و ۸۹۰ بسته در هرمزگان، ۲ هزار و ۵۵۲ بسته در لرستان، هزار و ۵۹۲ بسته در خراسان رضوی و ۲ هزار و ۸۹۶ بسته در همدان و مابقی در سایر استان‌های کشور توزیع شده است.
پور حیدری با اشاره به اینکه این شرکت یکی از برند های صاحب نام و افتخار آمیز در زمینه تولید داخلی است، تصریح کرد: این شرکت گیلانی با دارا بودن ۱۶ خط تولید فعال و تنوع تولید ۷۰۰ نوع کالا با ظرفیت اسمی تولید هر واحد پنج هزار تن در سال و اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر بخش اعظمی از تولید لوازم تحریر استان و کشور را تامین می‌کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.