×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها نخستین آیین نکو داشت ادوار شورای شهر رشت برگزار شد

 

شهردار رشت در روز نکو داشت شوراها تاکید کرد : لزوم همکاری شوراهای پیشین با مجموعه مدیریت شهری

به گزارش گیلان پیام، شهردار این ‌کلانشهر در آیین نکو داشت روز شوراها که نهم اردیبهشت ماه در سالن مخابرات این کلانشهر برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از تقارن روز شوراها با ایام جشن ماه مبارک شعبان از شورای پنجم بابت تدارک برنامه شوراهای ادواری اظهار کرد : بی شک چنین جمع ارزشمندی انرژی های مطلوبی را برای توسعه شهر رقم می زند .

مسعود نصرتی با اشاره به اداره شدن شهر و شهرداری با سیاست گذاری های مناسب شورای اسلامی گفت : این سیاست گذاری ها احتیاج به همراهی و مشارکت مضاعف شوراهای گذشته دارد .

وی با توجه به تشکیل اتاق شکوفایی در شهرداری رشت افزود : تلاش شده است در این تشکل از تجربه های شوراهای پیشین به نحو مطلوب استفاده شود .

شهردار رشت ادامه داد : برای توسعه و ترقی شهر نباید به خود اجازه سعی و خطا دهیم .

نصرتی بر لزوم قرار گیری دوباره در کنار هم تاکید و تصریح کرد : باید با همدلی و اتحاد از تخصص ها و تجارب یکدیگر استفاده کنیم .

وی شرایط کشور را برای اداره شهرداری ها دشوار اعلام کرد و گفت : رشت جزو شهرهایی ست که در بیشتر موارد دچار کمبود زیر ساخت است و لازم است با اتحاد ، برای رفع این کمبودها قدم برداشت .

شهردار رشت همکاری شوراهای پیشین را خواستار شد و افزود : این افراد با تجربه بدون شک در تدابیر شورای پنجم و شهرداری رشت بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

حاجی پور که در شورای پنجم رشت نیز با عنوان رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک خدمت رسانی می کند در حاشیه خاطره پردازی از موفقیت بدون تجربه قبلی شورای نخست رشت به عنوان اتفاق بزرگ یاد کرد و گفت : امید است که شورای پنجم و شوراهای بعد از آن نیز به پیروی از شورای اول به موفقیت دست یابند .

وی افزود : در شورای پنجم آرامش حاکم است و حرمت ها به شدت رعایت شده و تمام اعضا به فکر توسعه شهر هستند .

اجی پور همچنین مساعدت از اعضای شورای های گذشته را خواستار شد و خطاب به رییس شورای شهر فعلی رشت خواست تا اتاقی در شورا برای ارائه طرح و برنامه شورای قبلی تهیه شود .

رییس شورای شهر رشت نیز ضمن ابراز خرسندی از این گردهمایی دوستانه گفت : تلاش می شود تا از تجارب شوراهای پیشین استفاده شود و همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد .

سید امیر حسین علوی افزود : به طور حتم برای حضور اعضای شوراهای دوره گذشته و ارائه برخی تجربیات از سوی آنان ، در شورای پنجم اتاق تهیه می شود .

در این نشست اکبر زاده ، حاجی پور، الطافی و امیدی از شورای اول ، رئوف ، ایزد دوست ، اکبر زاده ، وطن خواه ، حسن خواه و عاقل منش از شورای دوم‌ ، ناصح ، خاکسار ، رمضانی ، محمودی و پور فخریان از شورای سوم ، جمشیدی ، موسوی روزان ، شوقی ، پیشگر ، شیرزاد ، رفیعی ، علوی، و حاجی پور ، کاظمی از شورای چهارم و علوی ، رمضانپور ، زاهد ، عاقل منش ، عبدالهی ، علی پور و شیرزاد از دوره پنجم در این جشن حضور داشته و توسط رییس شورای پنجم و شهردار رشت تحلیل شدند .

در این مراسم ، شهرداران‌ مناطق یک ، سه و پنج ، پور ناصرانی معاون‌ معماری و شهر سازی شهرداری رشت ، حسنی رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت ، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ، جعفری نیا مدیر روابط عمومی شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان مجموعه مدیریت شهری شهرداری رشت نیز حضور داشتند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.