×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انجام غربالگری رایگان سرطانهای روده بزرگ و پستان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

گیلان پیام/دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن اعلام اینکه امکان غربالگری رایگان بیمه شدگان سازمان برای دو سرطان شایع در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی فراهم شده، گفت کلیه مارحل غربالگری از ابتدا تا انتها در مراکز درمانی مدیریت درمان انجام می پذیرد.
وی افزود: برای افرادی که علائم مبنی بر خطر ابتدا به دو سرطان سینه و روده بزرگ را دارند، پایش و پیگیری های لازم شروع می کنیم و کلیه آزمایشات در حد توان در سازمان تامین اجتماعی و مابقی در مراکز خارج از سازمان انجام می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه افراد مشکوک نیز می توانند از ویزیت های تخصصی از جمله فوق تخصص گوارش و متخصص زنان استفاده کنند گفت کلیه ویزیت ها در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان انجام خواهد شد . دکتر ابراهیمی اعلام کرد غربالگری سرطان سینه را برای بانوان بالای ۴۵ سال و سرطان روده بزرگ برای آقایان و بانوان بالای ۵۰ سال است .
ایشان خاطر نشان کردند: هزینه های آزمایشات متفاوت است به عنوان مثال آزمایش اولیه تشخیص سرطان روده بزرگ حدود ۴۰۰ هزار تومان هزینه دارد که در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان ۱۰۰درصد رایگان است.
شایان ذکر است مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان دارای ۲ بیمارستان و ۱۳ مرکز درمانی ملی در سطح استان می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.