×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کمیته امداد، در همه سالها و برای همه الگو است و در رأس تمامی مجموعه های خدماتی قرار دارد

گیلان پیام/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در جمع اعضای شورای اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان خاطراتی از دوران فعالیت خود در این نهاد مقدس، گفت: افتخارم این است که بنده هم با این نهاد مقدس توفیق همکاری داشته ام.

دکتر محمد جلائی، مأموریت کمیته امداد را یک مأموریت امام زمانی(عج) توصیف کرد و افزود: افراد تحت پوشش این نهاد به نوعی مستضعفین جامعه هستند که بسیار مورد سفارش واقع شده اند و باید بدانیم که این عزیزان همواره پایبندی خود به این نظام و انقلاب را اثبات کرده اند و خدمت به این اقشار، بزرگترین توفیق الهی است که نصیب تان شده است.

وی، کمیته امداد را مولود انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: این الگو در بسیاری از کشورهای اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفته است، لذا این یک سند افتخار برای نظام مقدس اسلامی ماست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با استفاده از آیه مندرج در آرم این نهاد، تصریح کرد: به یقین شما همان کاری را انجام می دهید، که ائمه بدان مداومت داشتند و سفارش می کردند و توجه داشته باشید این خدمات شما، به نوعی ذکر خداست.

جلائی، با تأکید بر اینکه بسیاری از سرفصل های خدمات این نهاد مهجور مانده است و افراد جامعه از آن اطلاعی ندارند، گفت: کمیته امداد در بسیاری از خدماتی که ارائه می دهد به اجتهاد رسیده است و مُدل اجرای آن می تواند به عنوان یک الگوی کارساز محسوب شود.

وی، ادامه داد: کمیته امداد، در همه سالها و برای همه الگو است و در رأس تمامی مجموعه های خدماتی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با بیان اینکه در ایام دوران هشت ساله دفاع مقدس، محل قرار و پاتوق رزمندگان اسلام در زمان فراغت از جبهه، کمیته امداد بود، گفت: بسیاری از کسانی که طرفدار این نظام هستند، مرهون خدمات این نهاد می باشند.

گفتنی است این نشست با محوریت جمع بندی فعالیت ها و برنامه های کمیته امداد در طی شش ماهه ابتدایی سال و تبیین برنامه های پیش رو توسط هر یک از حوزه برگزار شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.