×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نمایشگاه شکوفایی غنچه های هنری در رشت

گیلان پیام/ به نقل ازسرتوک ، مریم صادقی کارشناس نقاشی گفت: آموزشگاه هنرهای نمایشی (موسیقی)وهنر های تجسمی قلمو برای ایجاد انگیزه هنرجویان در ۲۶ شهریورماه در رشت برگزار خواهد شد .

وی افزود: متولد ۱۳۶۵ در گیلان زمین (رشت)هستم واز کودکی به هنر نقاشی مجسمه سازی علاقه بسیاری داشتم .در کودکی همیشه با گل های باغچه حیاط مجسمه می ساختم و لابلای ‌ کتاب های مدرسه وهر جای سفیدی پیدا می کردم نقاشی می‌کشیدم.

وی در ادامه می گوید :کمی بعد وارد هنرستان هنرهای تجسمی شدم و برای ارتقاء هنر به کلاس های هنری رفتم و در کنار استاد یحیی زاده و زنده یاد استاد شمس دوره دیدمبعد از فارغ التحصیلی کار آموزش هنری در مهد ها را آغاز کردم و همزمان به کار نقاشی دیواری مشغول شدموی ادامه داد :برای فراگیری بیشتر با تلاش و کوشش به ترتیب دوره کاردانی نقاشی ایرانی و کارشناسی نقاشی سپری کردم.بعد دوره دانشگاهی در مدارس و آموزشگاه ها مشغول آموزش شدمودر نمایشگاه های متعددی شرکت کردم.

وی یاد آورشد : با پشتکار و پیگیری ها سرانجام در سال ۱۳۹۹ آموزشگاه هنری خودم را به نام قلمو تاسیس کردم.و از آنجایی که معتقدم موسیقیدانان و نقاشان در ساخت خلق آثار هنری خود از یکدیگر الهام می گیرندرشته موسیقی هم به آموزشگاه اضافه کردم تا این کلبه هنری بیشتر رنگ وبوم ، نت وردیف، شادی وافرینش را کوک کند و خلاقیت و استعداد ها شکوفا شوند.

گفتنی است؛ مریم صادقی از فعالان آموزشگاه هنرهای نمایشی (موسیقی)وهنرهای تجسمی قلمو در رشت است که با ارائه خدمات با کیفیت در خدمت هنر دوستان هست و با برپایی نمایشگاه‌ها و اجراهای موسیقی و مسابقات هنری برای ارتقا و رشد هنری هنرجویان پیش قدم و معتقد است که هنرمندان با فعالیت هنری و رسالت ویژه خود به جامعه خدمت می کنند.

شایان ذکر است: آموزشگاه هنری قلمو در زمینه هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی(موسیقی) در رشت خیابان تختی کوچه سعدی آماده پذیرش هنر جو می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.