×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیریت پسماند و ترافیک، باحمایتهای استانداری گیلان و تعامل دستگاههای موازی قابل حل است/ تقدیر ویژه از معاونت عمرانی استانداری گیلان برای به روز رسانی کمیسیون ماده پنج

گیلان پیام/عباس نژاد در این دیدار گفت: ابهامات ماده ۵ تبدیل به دلیل اصلی فرار سرمایه گذار از ادامه مذاکرات شده بود که با درایت معاونت عمرانی استانداری در حال رفع شدن است.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهررشت در رابطه با ابرچالش شهر رشت در معضل پسماند سراوان گفت: حضور میدانی و همراهی استاندار گیلان و مشارکت اهالی سراوان سبب شد تا این معضل جدی نیز رو به ساماندهی بگذارد.

عباس نژاد همچنیـن از ترافیک شهر رشت به عنوان دومین چالش بزرگ موجود نام برد و گفت: خواسته مهم ما از استاندار محترم گیلان، ملزم ساختن ادارات به هماهنگی و همراهی با پروڗه های عمرانی شهرداری رشت است به شکلی که بتوانیـم بدون مشکل و در زمان بندی مشخص این پروژه ها را به بهره برداری برسانیـم.

وی ضمن تقدیر از برنامه های مشخص، شفافیت کاری و انگیزه شهردار رشت در انجام امور شهر گفت: شهردار رشت پرتلاش ظاهر شد و تلاش داریم در دولت حاضر و با همراهی استاندار محترم آرزوهای دیرینه مدیران شهری و شهروندان تحقق یابد.

این مدیر شهری گفت: استاندار با حضور در شورای ترافیک و حضور مجدد در شهرداری رشت حمایت مؤثر و جانانه‌ی خود از مدیران شهری رشت را اعلام کرد و ما نیز متقابلا آنچه در توان داریم در راه توسعه شهر رشت به کار خواهیم گرفت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.