×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
موافقت ۹ عضو شورا با ایجاد سامانه شفافیت مدیریت شهری رشت/ تصویب راه اندازی مرکز پژوهش های شورای رشت

گیلان پیام/ رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در نود و ششمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تسلیت سالروز شهادت پیام آور کربلا حضرت امام سجاد(ع) اظهار کرد: ان شاا آن امام همام و ائمه معصوم حافظ تمامی خدمتگزاران واقعی نظام باشد.
وی به ۲۱ مرداد که به نام روزحمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: صنایع کوچک نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد که در شهر رشت صنایع کوچک متعددی دایر و مشغول فعالیت هستند که متاسفانه به واسطه مشکلات مالی حاکم بر جامعه مدتهاست که با دغدغه های فراوانی مواجه هستند و امید داریم با حمایت دولت حاکم و همچنین نمایندگان مجلس و استاندار پر تلاش گیلان ، مشکلاتشان برطرف و به دوران شکوفایی خود دست پیدا کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با گرامی داشت ۲۶ مرداد مصادف با سالروز ورود افتخارآفرین آزادگان غیور به میهن اسلامی تصریح کرد: رزمندگان دلاور ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع از مرزهای خاکی و آبی کشور پرداختند و برخی از این عزیزان در حین مبارزه با دشمن بعثی به اسارت درآمده و سالها رنج اسارت را تحمل کردند اما حتی در طول دوران اسارت با پیروی از کاروان اسرای کربلا به تبیین صحیح دین و اهداف انقلاب پرداختند و بسیاری از این اسرای گرانقدر در این راه توسط مزدوران بعثی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

عدم اطلاع برخی از اعضای شورا نسبت به قوانین شورا
کارگرنیا با اشاره به اینکه تمامی تصمیمات شورا را بنده نمی گیرم افزود: هیئت رئیسه این تصمیمات را می گیرد و اینکه برخی سعی دارند تمامی مباحث و تصمیم گیری ها را به حوزه ریاست شورا ربط دهند را به حساب بی اطلاعی آنان از عملکرد شورا می دانیم افزود: گویا با گذشت دو سال از عمر شورا هنوز برخی نسبت به قوانین و عملکرد شورا بی اطلاع هستند و این تعجب برانگیز است.
در این جلسه لایحه راه اندازی مرکز پژوهش شورای رشت بررسی شد.

راه اندازی مرکز پژوهش شورا تحمیل هزینه به بودجه شورا است
نادر حسینی عضو شورای رشت با اعتراض به راه اندازی مرکز پژوهش شورای رشت اظهار کرد: در شورا هزینه های همچون مشاور ، راننده و … وجود دارد و راه اندازی مرکز پژوهش های شورای رشت هزینه ای مازاد به بودجه جاری شورا است و با این اقدام مخالف هستم.
بهره مندی از چهره های برتر در مرکز پژوهش های شورای رشت
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اعلام موافقت با راه اندازی مرکز پژوهش های شورای رشت اظهار کرد: در موضوع پژوهش ، هر اندازه اعتبار هزینه شود در واقع سرمایه گذاری کرده ایم.
سید حسین رضویان با بیان اینکه رئیس شورا از صبح تا پاسی از شب برای خدمت در شورا حضور دارد افزود: نباید واقعیت ها را نادیده گرفت و معتقدم باید در راه اندازی مرکز پژوهش شورا از چهره های مطرح برای تحقق نتایج مطلوبتر استفاده کرد.
اعضای شورای رشت با راه اندازی مرکز پژوهش های شورا موافقت کردند و نادر حسینی تنها عضو مخالف با راه اندازی مرکز پژوهش بود.
در این جلسه طرح ایجاد سامانه شفافیت مدیریت شهری رشت در صحن شورای اسلامی این شهر بررسی شد.
مخالفت عضو شورا با راه اندازی سامانه شفافیت مدیریت شهری رشت
نادر حسینی عضو شورای رشت با اعلام مخالفت با راه اندازی سامانه شفافیت مدیریت شهری رشت گفت:این‌ طرح چون بار مالی دارد با آن مخالف هستم .
طرح ایجاد سامانه شفافیت مدیریت شهری رشت با موافقت ۹ عضو شورا و مخالفت نادر حسینی به تصویب رسید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.