×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هیجده ماه از عمر رشت تلف شد/ باید صدایمان را برای منافع مردم بالا ببریم

گیلان پیام/محسن سماکچی با بیان اینکه آدم صریحی هستم افزود: امیدوارم برخی از آنانی که مدعی شرف مداری هستند ، اخلاق را مورد نظر قرار دهند و هیجده ماه از عمر این شهر به واسطه اشتباهات برخی تلف شد و بنده معتقدم خیانت به مردم بی پاسخ نمی ماند.
وی با تاکید به اینکه تمامی ما یازده نفر نمایندگان مردم هستیم تصریح کرد: صحن شورا جای مطالبه گری شخصی نیست و متاسفانه برخی هر زمان منافعشان تامین نمی شود شروع به نطق کردن می کنند و همچون کودکستانی ها مخالفت خود را با جواب سلام ندادن و یا تهمت زدن به دیگران نشان می دهند.
عضو شورای رشت با اشاره به اینکه یکی از اعضای شورا که مدعی است همکاران شورایی اش راننده و مشاور دارند در حال حاضر دو نفر را تحت عنوان راننده در اختیار گرفته است افزود: برخی از همان بدو ورود به شورا بزرگترین دغدغه شان داشتن راننده شخصی بود.
سماکچی با تاکید به اینکه باید صدایمان در صحن برای منافع مردم بالا برود بیان کرد: هر موقع برای منافع مردم فریاد زدیم یعنی شرافتمان را حفظ کرده ایم .
وی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده مردم در قبال منفعت طلبی های شخصی سکوت نمی کنم بیان کرد: زندگی من مشخص است و هرجایی که نیاز است می توانید بررسی کنید اما بدون تعارف می گویم در قبال نادیده حقوق شهروندان و منفعت طلبی های شخصی سکوت نمی کنم ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.