×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۸ اسفند , ۱۴۰۲
یکی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت ارتقاء خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع است

گیلان پیام/مدیرکل بیمه سلامت خاطرنشان کرد : مناسب ترین تکریم به مردم ، برخورد خوب و انجام کار در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل می باشد. وی افزود : پست ها ، مناصب و شغلی که ما داریم یک امانت است که به طور موقت در اختیار ماست و باید قدر این نعمت و فرصت را بدانیم و خدمت رسانی به مردم که از روی اخلاص باشد رضایت خداوند را فراهم می کند.
مدیرکل بیمه سلامت با اشاره به ارائه خدمات بیمه سلامت به اقشار مختلف جامعه در استان گیلان گفت : درمان زوج های نابارور ، ایجاد صندوق بیماران خاص و صعب العلاج ، اجرای طرح دارویار ، پوشش همگانی بیمه سلامت و … نیاز به جدیت ، پشتکار ، برنامه ریزی و تلاش جهادگونه دارد که شما همکاران دلسوز و خدوم به بهترین شکل انجام دادید که این کارها در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند : «کاری کنید بیمار جز درد رنج و بیماری ناراحتی دیگری نداشته باشد.»
مدیرکل بیمه سلامت خاطرنشان کرد قدردان زحمات شما و دیگر همکاران اداره کل بیمه سلامت هستم اما انتظار دارم این تلاش ها و خدمات در ادامه راه بهتر و بیشتر شده و جلب رضایت خداوند و ارباب رجوع سرلوحه کار ما قرار گیرد. باید نقاط قوت را شناسایی و آنها را تقویت کنیم. همچنین لازم است نقاط ضعف را شناخته و در جهت رفع نواقص بیش از گذشته تلاش کنیم.
در پایان با حضور رئیس اداره و کارکنان نتایج بازدید و راهکارهای مناسب جهت برطرف شدن مشکلات مطروحه بررسی شده و تسریع در روند خدمت رسانی به مردم مورد تاکید قرار گرفت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.