×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کارگزاری های رسمی به منزله بازویی توانمند برای تامین اجتماعی هستند

گیلان پیام/ علی محمدی مسئول کارگزاری شعبه یک رشت و نماینده کارگزاری های استان در این نشست با بیان اینکه کارگزاری ها رکن چهارم سازمان تامین اجتماعی محسوب میگردند ، افزود : در سالهای اخیر پس از حذف دفترچه های درمانی و غیرحضوری شدن فرایندهایی همچون ارسال لیست حق بیمه و دریافت فیش ، ماموریتهای کارگزاری ها نیز تغییر یافت که انجام مطلوب آن نیازمند دسترسی های مناسب و امکانات خوب و برداشته شدن موانع میباشد .

وی با اشاره به جذب بیش از ۵۸۰ هزار بیمه شده جدید توسط کارگزاری ها در سال گذشته ، انجام بازرسی های کارگاهی ، بازرسی از دفاتر قانونی در قالب حسابرسی ها و … را بسترهای جدید واگذار شده برای تداوم همکاری ها برشمرد .

کیوان مرتضوی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ کارگزاری فعال در سطح کشور نقشی مهم به عنوان ایستگاههای نوین کاری سازمان ایفا مینمایند از کارگزاری ها به منزله بازوئی برای تامین اجتماعی یاد نمود که میتوانند در هر دو حوزه تامین منابع و کنترل مصارف من غیر حق در بخش شناسایی تعهدات گیرندگان غیر واقعی یاریگر و اثرگذار باشند .

وی با اشاره به تاسیس اولین کارگزاری رسمی کشور در استان گیلان در سال ۱۳۸۴ ، اظهار امیدواری نمود تا با همراهی و همسوئی و تقویت تعاملات بتوانیم در تمامی حوزه ها پیشتاز و نمونه کشوری باشیم .

در این نشست با توجه به قرارداشتن کارگزاری ها در خط مقدم ارتباط با مخاطبان به صورت چهره به چهره ، بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم مناسب تاکید گردید ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.