×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شهردار رشت شهرداری انقلابی و عمل گراست

گیلان پیام/ حسن کریمی کرنق رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر رشت در جلسه صحن علنی شورای اسلامی که با حضور شهردار رشت و با محوریت بررسی آغاز فرآیند اجرای طرح میثاق برگزار شد اظهار داشت: ما بارها و بارها در انتخابات شعار داده‌ایم و به مردم قول‌های زیادی دادیم تا کارهای بزرگی را در شهر رشت با حمایت آنان انجام دهیم.
کریمی کرنق تصریح کرد: حل معضل پسماند، معضل سراوان و ترافیک شهر رشت، رودخانه‌های آلوده سطح شهر و تالاب عینک، املاک و اراضی نسقی و محلات کم خوردار از جمله حوزه‌هایی هستند که برای ساماندهی آنها به مردم و شهروندان خود وعده داده‌ایم.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد:‌ شهردار انقلابی و عمل گرا شهر رشت پیشنهاد اجرای ۸ پروژه بزرگ و مهم را ارائه کردند و با تیم مدیریتی خود همه جوانب آن را هم سنجیده و پیش‌بینی کرده است و در اینجا منتظر تایید شورای اسلامی هستند تا کار را هرچه سریعتر آغاز کنند.
وی ابراز داشت: ضمن احترام به نظر همه اعضای شورای اسلامی در این مقطع حساس نه جای سوال و نه بهانه‌ای و نه جای لج و لجبازی باقی می‌ماند و استدعا دارم بدون اینکه وقفه‌ای در کارها ایجاد شود هر چه زودتر ضمن تایید پروژه‌های طرح میثاق بستر اجرای آن را فراهم کنیم.
رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شهری تصریح کرد: انتظار دارم با تایید قوی و محکم اعضای شورای اسلامی از طرح‌های میثاق برای شهردار رشت و تیم مدیریت شهری قوت قلبی ایجاد شود تا با اجرای این پروژه‌ها شاهد دلگرمی مردم و‌حل بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی شهر باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.