×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کمیته امداد از نظر انقلابی گری به عنوان الگویی برای سایر نهادها در بخش بهسازی و نوسازی سازمانی است

گیلان پیام/ محمد جلائی در این دیدار با اشاره به خاطراتی از فعالیت های خود در دوران جوانی به عنوان نیروی افتخاری کمیته امداد، گفت: باید با افتخار بگویم که بنده به این نهاد تعلق خاطر داشته و خودم را نیروی این نهاد می دانم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با تاکید بر اینکه فعالیت در این نهاد بواسطه خدمت به عزیزترین افراد، جاذبه دارد، تصریح کرد: از همان ابتدای تاسیس کمیته امداد، بسیاری از نیروهای انقلابی از جمله سرداران شهیدی همچون خوش روش، نظری و مرآت، نیروی افتخاری این نهاد بودند.
وی، کمیته امداد را از نظر انقلابی گری به عنوان الگویی برای سایر نهادها در بخش بهسازی و نوسازی سازمانی دانست و تصریح کرد: با توجه گستردگی و حجم فعالیت بسیار زیاد این نهاد، اما باید اذعان کرد که نیروهای این مجموعه دارای سلامت اخلاق و عقاید دینی قوی هستند.
جلائی با اشاره به اینکه یتیم نوازی بسیار ازشمند است، افزود: توجه به یتیم و تکفل امور یتیمان موجب برکات بسیار زیادی در تمامی عرصه های زندگانی خواهد شد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه تمامی مدیران و مسئولان می بایست در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند، گفت: کمیته امداد بسترهای لازم بدین منظور را فراهم نموده و مجموعه استانداری هم این مهم را دنبال و پشتیبانی خواهد کرد.
گفتنی است در ابتدای این دیدار، عباس اهرابی “مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان” گزارشی از اهم فعالیت ها و اقدامات این نهاد ارائه کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.