×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در شرکت گاز گیلان برگزار شد

گیلان پیام/ این مراسم که با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، جانشین مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان و جمعی از کارکنان شرکت گاز برگزار شد، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایمان به خدا، وحدت کلمه و اعتقاد قلبی برای دفاع از میهن اسلامی را عامل پیروزی رزمندگان اسلام دانست و زنده نگه داشتن این روز عزیز را وظیفه یکایک مردم و مسؤولین برشمرد.
در ادامه این مراسم مصطفی منزوی جانشین مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان به تشریح عملیات بیت المقدس، طرح آزادسازی خرمشهر پرداخت.
وی با اشاره به رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان و شهیدان با تقدیم جانشان نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان بیفتد لذا لازم است حماسه های این عزیزان برای نسل جوان بازگو شود.
سپس محمدمهدی نیازمند مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) “آزادی خرمشهر از عنایات خدا بود”، گفت: دفاع مقدس و بحث سوم خرداد بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی است و همواره باید به آن توجه ویژه ای شود.
وی با اشاره به حمایت های مستمر اسکتبار جهانی از رژیم بعثی عراق گفت: در این جنگ ابر قدرت های جهان در کنار یکدیگر با ایران مبارزه کردند اما پیروزی از آن رزمندگان دلیر و شجاع این مرز و بوم شد.
محمدمهدی نیازمند در خاتمه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری “خرمشهرها در پیش است” اظهار داشت: امروز دشمن در عرصه جنگ نرم و فضای مجازی به کشور حجوم آورده است فلذا باید همچون گذشته با وحدت، اتحاد و همدلی در مقابل استکبار ایستادگی کرد و مانند همیشه پیروز شویم.
همچنین در این مراسم گروه سرود دانش آموزشی راهیان صبح ظهور، سرودی در مدح دلاوری های فاتحین خرمشهر خواندند و در پایان مراسم افشین سیار نخجیری یکی از کارکنان ایثارگر شرکت گاز، خاطره ای را از روزهای دفاع مقدس برای حاضرین در همایش بیان کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.