×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

گیلان پیام/سوم خرداد یادآور رشادت ها و ایستادگی دلیر مردان و شیر زنانی است که برای دفاع از میهن و انقلاب ۵۷۸ شبانه روز برای آزاد سازی بخشی از خاک ایران عزیز از چنگال دشمن بعثی دلاورانه به دفاع پرداختند .
در عملیات غرور آفرین بیت المقدس ازادی خرمشهر قهرمان پس از ۵۷۸ روز اسارت به لطف پروردگار و رهبری های داهیانه خمینی کبیر(ره) و تلاش بی وقفه رزمندگان اسلام در قالب سپاه، ارتش،بسیج و… به ثمر نشست و در این عملیات مردان و زنان بسیاری به ندای حق لبیک گفته و به فیض شهادت نائل آمدند ، و نام مبارکشان برای همیشه با افتخار در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی به یادگار باقی خواهد ماند.
سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر استوار ، تلنگری است برای تمامی مزدورانی که خیالاتی واهی درباره این آب و خاک در سر می پرورانند تا بدانند که مردان و زنان این دیار در حفظ تمامیت ارضی ایران زمین با هیچ کس تعارف ندارند و برای حفظ میهن جان و سر می دهند.
این روز را محضر تمامی همشهریان عزیزم بالاخص یادگاران پُر افتخار هشت سال جنگ تحمیلی به ویژه رزمندگانی که در حماسه آزاد سازی خونین شهر حضور داشتند تبریک عرض نموده و امیدوارم دعای خیر شهدا، خصوصاً شهدای گلگون کفن عملیات بیت المقدس بدرقه راه و عمل زندگی همه ما شود ان شاا
محمد حسین واثق کارگرنیارئیس شورای اسلامی شهر رشت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.