×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رییس سازمان منابع طبیعی خواستار تشکیل اکیپ های کارشناسی برای تهیه طرح تفصیلی جنگل های هیرکانی شد

گیلان پیام/به گزارش مرکز اطلاع سازمان منابع طبیعی، دکتر نوبخت در نشست مدیریت پایدار منابع طبیعی منطقه هیرکانی خاطر نشان کرد: ۱۶۰ نفر نیروی کارشناسی واجد شرایط از ظرفیت موجود سازمانی شناسایی و پس از ارائه آموزش های تخصصی در قالب ۴۰ اکیپ تهیه طرح ساماندهی شوند.
نوبخت همچنین یادآور شد: تحقق این امر دستاوردهای مهمی چون، پشتوانه سازی و پرورش کارشناسان فنی و متخصص، تسریع در انجام مطالعات و صرفه جویی در هزینه های مرتبط، رفع نیازهای فنی، نظارتی و حتی مدیریتی سازمان در مقاطع مختلف در سال های پیش رو را به همراه خواهد داشت.
در این نشست هم اندیشی برای جنگل های هیرکانی، معاون دفتر جنگلداری و امور بهره برداری سازمان منابع طبیعی کشور در سخنانی اعلام کرد: مدیریت پایدار جنگل های هیرکانی نیازمند برخورداری از یک ردیف اعتباری مستقل و بودجه جامع می باشد.
مهندس حسن نعیم حسنی،ارزشگذاری خدمات اکولوژیک جنگل و لحاظ نمودن آن در حساب های ملی کشور را ضامن تحقق مدیریت پایدار جنگل دانست.
وی افزود: فراهم نمودن امکان انجام مطالعات به شیوه امانی در کنار روش پیمانی با کاربست تجارب موفق دهه های گذشته می تواند منجر به رعایت زمان بندی و تهیه طرح های تفصیلی هیرکانی در موعد مقرر شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.