×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کاهش هزینه های پزشکی و ایجاد آرامش روانی در مراکز درمانی برای خانواده های مشتاق به فرزندآوری

گیلان پیام/حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی در نشست شورای معاونین دانشگاه که با حضور دکتر صابر جباری فاروجی-سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت برگزار شد، فرزندآوری را اتفاق مقدسی برشمرد که برای برون رفت گیلان از بحران جمعیتی، نیازمند تبلیغ و آگاه سازی جامعه است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه با بیان اینکه وزارت بهداشت و دانشگاه باید سهم خود در جوانی جمعیت را به درستی ایفا کنند، اظهار کرد: باید برای نهادینه کردن فرزندآوری علاوه بر تبلیغ و ترغیب مردم، تدابیری برای کاهش هزییه های پزشکی آن برای خانواده ها اندیشید.
وی تامین آرامش روحی- روانی در مراکز درمانی را بسیار مهم دانست و گفت: خانواده ها برای مراجعه به مراکز درمانی باید از هراس دور باشند تا با آرامش روحی- روانی کامل اقدامات لازم برای فرزندآوری را طی کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی ؛ با اشاره به انگیزه برای اساتید کلاس های آموزش پیش از ازدواج با پرداخت های بیشتر ، ابراز امیدواری کرد؛ به فضل خداوند بتوانیم با همراهی و همکاری، گام های بزرگی در جوانی جمعیت و فرزند آوری خانواده های گیلانی برداریم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.