×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش رضایتمندی در جامعه هدف ، اصلی ترین وظیفه ماست

گیلان پیام/ کیوان مرتضوی سرائی سرپرست جدید این مجموعه ، در اولین برنامه میدانی خود ، از شعبه یک رشت که بزرگترین واحد تابعه تامین اجتماعی استان محسوب گردیده و بیش از ۲۰۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد بازدید نمود .
سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان در این بازدید ، ضمن تبادل نظر و دریافت نقطه نظر و دیدگاههای مسئولین واحدها و کارشناسان ، به بررسی وضع موجود و شناسایی اصلی ترین دغدغه ها پرداخته و با اشاره به سهم بالای این شعبه در ایفای خدمات و آمار جامعه تحت پوشش ، افزایش رضایتمندی مخاطبین را اصلی ترین هدف برای تحقق مطلوب چشم اندازهای سازمانی برشمرد .
آسیب شناسی گلوگاههای کاری از قبیل کمبود کادر و کاهش نیروهای انسانی در برخی واحدها ، بررسی شرایط اقتصادی حاکم بر کارگاهها و واحدهای تولیدی و ناتوانی برخی از کارفرمایان در انجام تکالیف قانونی و در نتیجه کاهش وصولی ها به عنوان تنها منبع اجرای تعهدات سازمان و طرح پیشنهادها و دیدگاههای کارشناسان جهت بهبود فرایندهای کاری از جمله اقدامات در این بازدید بود .
شایان ذکر است تامین اجتماعی شعبه یک رشت بیش از ۷۴۰۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۳۰ هزار مستمری بگیر را تحت پوشش خود دارد که با احتساب افراد تبعی جمعیتی در حدود ۲۰۳ هزار نفر را شامل میگردد . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.