×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تامین اجتماعی شعبه سه رشت در سال ۱۴۰۱ هزار میلیارد تومان انواع تعهدات به بیمه شدگان و بازنشستگان ارائه نموده است

گیلان پیام/ کیوان مرتضوی در دومین بازدید خود از واحدهای تابعه تامین اجتماعی استان ، با حضور در شعبه سه رشت با کارکنان دیدار و در خصوص مسائل کاری به گفتگو و تبادل نظر پرداخت .
سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان در این بازدید ضمن استماع دیدگاهها و نقطه نظرات پرسنل در زمینه فرایندهای کاری ، وجود نیروهای انسانی کارآمد را ارزشمنندترین ظرفیت یک مجموعه برشمرده و منابع انسانی توانمند و کارشناسان متخصص را از ویژگی های بارز تامین اجتماعی گیلان قلمداد نمود .
وی با بیان اینکه شناسایی نیروهای مستعد ، نیروپروری و انتقال تجربیات به کارکنان جوان تر در یک فرایند مستمر برای تعالی بیشتر مجموعه باید سرلوحه فعالیتها قرار گیرد راه اندازی بانک های اطلاعاتی جامع و آموزش را از رویکردهای اتخاذی برای بهبود این حوزه دانست .
کیوان مرتضوی با اشاره به موقعیت جغرافیایی ساختمان شعبه سه رشت در مرکز شهر و یکی از خیابان های پرتردد ، فراهم نمودن امکانات بهتر برای ارائه مطلوب خدمات به مخاطبین را یک ضرورت دانسته و از ایجاد تغییرات و فضاسازی انجام شده در جهت حفظ شأن شرکای اجتماعی و تکریم آنان قدردانی نمود .
سید محسن نعیمی رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت نیز در این دیدار طی گزارشی با بیان اینکه بیش از ۴۸۰۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۳۰۰۰ مستمری بگیر تحت پوشش این شعبه هستند ، افزود : با احتساب افراد تبعی ، بیش از ۱۳۰ هزار نفر از جمعیت شهر رشت از این شعبه خدمت دریافت داشته و در سال ۱۴۰۱ ماهانه بیش از ۸۵ میلیارد تومان به بیمه شدگان و مستمری بگیران تعهدات پرداخت شده که این رقم بیانگر ارائه هزار میلیارد تومانی تعهدات در طول سال گذشته میباشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.