×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اقدامات تبلیغی و ترویج عفاف و حجاب در نظام سلامت تشدید شود

گیلان پیام / صبح امروز نشست کمیته عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین و تعدادی از مدیران ستادی در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این کمیته با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و عفاف، اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا زیست عفیفانه در جامعه ترویج پیدا کند.
وی بر لزوم جدی گرفتن رعایت حجاب و عفاف در همه سطوح سلامت‌محور استان گیلان تأکید کرد و افزود: خوشبختانه رعایت عفاف و حجاب در سطح دانشگاه مطلوب است اما درعین‌حال باید بیشتر مراقب بود تا ذینفعان و خدمت گیرندگان دچار خسران نشوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت ایجاد کمیته عفاف و حجاب در دانشگاه تأکید کرد و گفت: باید نتیجه برنامه‌ریزی‌ها، تلاش‌ها و هدف‌گذاری اعضای کمیته، رعایت بیش‌ازپیش الزامات مربوط به عفاف و حجاب باشد.
دکتر آشوبی با اشاره به قانون انطباق و ضرورت جدی گرفتن این مهم در نظام سلامت، تصریح کرد: باید با تشدید نظارت‌ها بر مراکز عرضه خدمات سلامت حدود الهی و قوانین جاری کشور جدی گرفته شود.
وی همچنین بر ضرورت جدی گرفتن اقدامات تبلیغی و ترویجی در راستای نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف در نظام سلامت گیلان تأکید کرد و گفت: باید محتوای فرهنگی و تبلیغی با موضوع عفاف و حجاب از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری روابط عمومی دانشگاه انجام و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در نشر و ترویج این فریضه واجب و فوری اقدام شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.