×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ایجاد نشاط اجتماعی با بهره مندی از ظرفیت رسانه ها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به اینکه تمامی کمیسیون های شورا برای تحقق نتایج خوب برای رشت در تلاش هستند اظهار کرد: روز گذشته در دیدار با مدیر خانه مطبوعات مباحث مختلف را بررسی کردیم و معتقدم در ابتدا باید نسبت به ایجاد نشاط اجتماعی با بهره مندی از ظرفیت رسانه ها اقدام کنیم .

گیلان پیام /مسعود عباس نژاد با بیان اینکه در ابتدای شروع فعالیت شورای ششم ۲۵ دستگاه اتوبوس در رشت فعالیت داشت افزود: در حال حاضر قرار داد خرید چهل دستگاه اتوبوس جدید با وزارت کشور منعقد شده است و تا کنون ۹ دستگاه از مجموع ۴۰ اتوبوس را دریافت کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت پایانه های رشت در ابتدای شروع فعالیت شورای ششم بسیار نامناسب بود تصریح کرد: با تاکیدات انجام شده امروزه وضعیت پایانه ها بسیار مناسب است و یکی دیگر از اقدامات خوب رقم خورده در دوران فعالیت شورای ششم بازگشایی پروژه سرچشمه پس از بالغ بر هفت سال انتظار بود.
عباس نژاد به ۹ اصلاح هندسی اجرا شده در رشت اشاره کرد و گفت : ۶ ایستگاه ثبت تخلفات رانندگی نیز در سطح رشت ایجاد شده است.
وی با اشاره به موضوع انتخاب شهردار رشت بیان کرد: در روز انتخاب رحیم شوقی به وی گفتم که حتی اگر بیست درصد از برنامه هایی را که ارائه کرده است انجام دهد نیز ممنون هستیم ولی اگر بخواهد باز هم همه مباحث را در حد حرف و برنامه اعلام کند و در عمل چیزی مشاهده نشود با وی تعارف نداریم.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت با تاکید به اینکه شورای ششم رشت دائما پیگیر انجام امورات شهری است افزود: شورای رشت در تلاش است تا وعده های انتخاباتی شان را محقق کند و شورا وقتی بودجه شهرداری را افزایش می دهد باید بابت تمامی این افزایش ها برنامه ریزی کند.
عباس نژاد با بیان اینکه بین مدیریت شهری و اعضای شورا فاصله ای وجود ندارد تصریح کرد: در حوزه مباحث ترافیکی انتظار همراهی از رسانه ها را دارم و شورا و رسانه ها هدفشان رفاه شهروندان است و از رسانه ها انتظار دارم صدای ما باشند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون پزشکان می توانند در منازل مسکونی مطب داشته باشند گفت : هر مطب پزشکی ممکن است دویست سفر در شهر ایجاد کند و شورای ششم پس از این همه سال از گذشت تصویب قانون در این باره قصد دارد در کمیسیون ماده صد از این بخش جرائم را با هدف ایجاد پارکینگ در شهر دریافت کند و یقینا با این اقدام بخش عظیمی از مشکلات ترافیکی برطرف می شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت به مسیر میدان جهاد و پل بوسار رشت اشاره کرد و گفت: ما در رشت غول هایی به نام خیابان نواب ،مجتمع آتیه و غیره داریم که بیشترین بار را به شهر تحمیل می کنند اما هیچ گونه جرایمی از این بابت پرداخت نمی کنند .
عباس نژاد با اشاره به وضعیت پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان بیان کرد: در دوران شورای ششم اقدامات خوبی در حوزه پارک لاکان انجام شد که از آن جمله می توانیم به تعریض سازی و روشنایی آن اشاره کرد.
وی با انتقاد از اقدامات یکی از کارشناسان حقوقی در رشت افزود: به عنوان مثال شورا مدت ها برای رفع مشکلات ساخت و ساز در زمین های نسقی تلاش می کند و پس از آن فردی با یک شکایت تمامی این زحمات را زیر سوال می برد و در نهایت نیز دودش به چشم شهروندان می رود و در همین مکان از این فرد تقاضا می کنم که با چنین اقداماتی در مسیر راه مجموعه مدیریت شهری ایجاد مشکل نکند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.