×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واحد صنعتی _تولیدی آب رادیاتور و شیشه شور در شهرک صنعتی سپید رود به چرخه تولید بازگردانده شد

گیلان پیام/ مهدی محبوبی حسن کیاده در مراسم افتتاحیه این شرکت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت و افزود: مدیر عامل شرکتی که امروز به بهره برداری می رسد یک پاسدار و جانباز هستند و برای ما جای بسی افتخار است که چنین بزرگ مردانی در شهرک های صنعتی حضور دارند و در امروز جبهه جهاد اقتصادی نیز فعالیت می کنند .
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه یکی از رسالت های اصلی امروز ما ، بازفعال سازی واحدهای صنعتی به چرخه تولید است ،عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید استاندار محترم مبنی بر« بازفعالسازی واحدهای تولیدی» ،امروز واحد صنعتی سایه کار گستر واقع در شهرک صنعتی سپید رود رشت به چرخه تولید بازگردانده شده است .
رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در ادامه با اشاره به اهمیت به فعلیت رساندن پتانسیل بالای تولید و اشتغال در استان گیلان گفت:اگر یک واحد تولیدی بنا به دلایل مختلفی در مقطعی از زمان دچار کاهش تولید و یا حتی تعطیلی شد ، نبایستی آن را فراموش کنیم بلکه باید با عارضه یابی و بررسی دقیق در فرایند تولید آن واحد صنعتی ،موانع موجود احتمالی را رفع نماییم .
وی در ادامه یکی از اهم برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان را عارضه یابی واحد های صنعتی عنوان کرد و افزود: در خصوص عارضه یابی واحدهای صنعتی تا کنون نتایج خوبی حاصل شده است اما ما به آن بسنده نمی کنیم و ارتقای میزان تولید و اشتغال واحدهای صنعتی در سرلوحه فعالیتهای روزمره ما قراردارد.
واحد تولیدی سایه کار گستر با حدود ۱۰ نفر اشتغال مستقیم و با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال به چرخه تولید بازگردانده شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.