×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان

گیلان پیام/ در اولین جلسه شورای حفاظت آب استان در فصل آبی جاری که با حضور استاندار گیلان و همچنین ارسلان هاشمی رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه های شمالی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد ، با اهداء لوح تقدیر از سوی علی اکبر محرابیان وزیر نیرو از وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان به جهت تلاش های ارزشمند و مدیریت جهادی در تأمین بموقع آب کشاورزی در سال زراعی گذشته مورد تجلیل قرار گرفت.
گفتنی است ، در این جلسه همچنین با اهداء لوح تقدیر از سوی وزیر نیرو از مهران محمد حسن زاده مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان گیلان نیز قدردانی شد .
در متن این تقدیر نامه ها آمده است :
رشد و تعالی کشور عزیزمان مرهون تلاش های صادقانه و مدیون پشتکار و همت خادمانی است که آرمانی جز سربلندی و آبادانی کشور عزیزمان ایران ندارند.
بدینوسیله مراتب تقدیر خود را از تلاش ها و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در عرصه سازندگی ، آبادانی ، برنامه ریزی و مدیریت جهادی در تأمین به موقع آب کشاورزی اراضی شالیزاری استان گیلان در سال ۱۴۰۰ تقدیم می دارم.
عنایت حضرت دوست ، بدرقه همت بلند انسان هایی است که ضمیرشان تجلی گاه تأمل و تدبیر و عملکردشان الگوی راستین کسانی است که دل در گرو تعالی کشور خویش دارند.
از خداوند تبارک تعالی حسن عاقبت و توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.
علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.