×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گیلان میزبان سومین همایش مدیران منطقه سه تامین اجتماعی کشور

گیلان پیام/ در نهمین روز از اسفندماه سالجاری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان میزبان سومین همایش منطقه ای مدیران درمان تامین اجتماعی کشور بود. دکتر ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم سازمان به عنوان یکی از میهمانان این همایش اظهار داشت : در دوره جدید تلاشهای زیادی برای ارتقای سازمان به ویژه در درمان بیمه شدگان انجام شده است. ساز و کارهایی اندیشیده شده تا مدیرانی دلسوز، متعهد و امانت دار به مجموعه سازمان اضافه شود.
دکتر مهدی ناقوسی با بیان اینکه اقدامات مهمی برای توسعه خدمات درمانی در سطح سازمان در حال وقوع است گفت: همواره دغدغه مدیران ارشد سازمان توسعه خدمات درمانی در راستای ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی است.
در ادامه این همایش دکتر ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان به عنوان میزبان این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت درمان استان با اشاره به دستور جلسه راهکارهای استان را برای رفع برخی از موانع از جمله موارد تامین نقدینگی برای مراکز درمانی ملکی و طرف های قرار داد، بروزرسانی تشکیلات درمان استانها، خرید و تامین تجهیزات پزشکی از قبیل لنز و پروتز ها و مسائل دیگر بیان نمود.
این همایش که به مدت یک روز در شهر رشت برگزار می گردد مدیران درمان تامین اجتماعی استانهای شمال غرب کشورنظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء درمان تامین اجتماعی با هم به اشتراک و درنهایت برای بهره مندی کل کشور به ستاد سازمان تامین اجتماعی کشور ارسال می نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.