×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
یادمان شهدای کارگری و کارمندی در انزلی برگزار شد

یادواره شهدای کارگری و کارمندی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و تجلیل از خانواده های معزز شهدا امروز،دوشنبه ۳۰ مرداد در انزلی برگزار شد.به گزارش گیلان پیام،حسین چراغی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در یادواره شهدای کارگری و کارمندی در انزلی، با اشاره به اینکه شهدای عزیزمان نگذاشتند حتی یک وجب از این خاک مقدس به دست دشمن بیفتد، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهدا از امور واجب در فرهنگ انقلابی است.
وی بیان داشت: از دیدگاه ما شهادت و ایثار در راه خدا تحقق هدف است و نگاه ملت شریفمان به شهادت عروج است و نه مرگ ساده لذا این عزت و سربلندی است که مردم بصیر و غیرتمند ایران عزیز را به جایگاه امروز در منطقه و جهان رسانده است.
چراغی تصریح کرد: امنیت در این سرزمین برقرار است و این در حالی است که تمامی کشورهای منطقه درگیر تروریسم و جنگ هستند. در بیان مقام معظم رهبری، این مفهوم کاملا گویا است که هر کسی بخواهد خلاف امنیت کشور اقدام کند قطعا سیلی خواهد خورد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی ایستاده است که بدخواهان جرات هیچ گونه اقدامی علیه ما را ندارند و امروز حضور ما در عرصه های دفاع از حرمین نشات گرفته از فرهنگ شهادت است و همه اینها به برکت شهدای ماست.
جمشید اصحابی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان انزلی نیز اضافه کرد: نسل جوان امروز آنچنان مشتاق به خدمت هستند که هر گاه در خصوص ثبت نام مدافعین حرم حرف به میان آمد، ما چند برابر ظرفیت مراجعه کننده داشته ایم و این شور و بصیرت دینی و اجتماعی را نشان می دهد و این عزت در بسیج نمایان است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.