×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری دوره آموزشی ارتقاء شاخص های بهداشتی محیط های خودکفایی دامپروری در سطح استان

گیلان پیام/دکتر عباس اهرابی “مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان”، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ارتقاء شاخص های بهداشتی محیط های خودکفایی دامپروری در استان، گفت: محتوای اجرای طرح در قالب برگزاری کلاس های آموزشی بهداشت محیط دامپروری و مبارزه با بیماری های مشترک دام و انسان و با بهره گیری از ظرفیت اساتید و کارشناسان مرکز بهداشت بود.
وی، از تأمین و تجهیز اقلام بهداشتی محیط کار خبر داد و گفت: این تجهیزات شامل هواکش صنعتی، سم پاش و لباس کار بوده که اعتبار مورد نیاز آن از محل ارتقای شاخص های بهداشتی حمایت و سلامت و همچنین پایدارسازی طرح های اشتغال و خودکفایی استان تأمین گردید.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با تأکید بر اینکه توانمندسازی مددجویان و زمینه‌سازی برای ورود این خانواده‌ها به عرصه کار و تولید از اولویت‌های این نهاد است، تصریح کرد: بابت اجرای این طرح، حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت.
اهرابی، در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد ضمن آموزش های لازم، مشاوره شغلی، استعدادسنجی، امکان سنجی، اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها، با ایجاد اشتغال پایدار سبب رونق اقتصادی و کاهش آمار بیکاری می‌شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.